نیازهای درمانی روستاها احصا شود/ رفع کمبودهای بیمارستانمیامی

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ضرورت ارتقای کیفیت خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان استان گفت: احصای نیازهای درمانی به خصوص در روستاها ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی صبح سه شنبه در دیدار با رئیس، معاونان و بخشی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به میزبانی دفتر خود در سمنان، ضمن بیان اینکه نیازهای هر منطقه از استان در بخش درمان به خصوص روستاها می‌بایست احصا و اولویت بندی شود، ابراز کرد: احصای نیازهای درمانی هر منطقه رسالت دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

وی با بیان اینکه احصای نیازها و اولویت بندی آنها به مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود کمک می‌کند تا بر اساس واقعیت‌ها، برنامه‌ریزی کنند، افزود: اگر نیاز درمانی مردم به درستی شناسایی شود میزان بهره‌وری در بخش بهداشت و درمان افزایش خواهد یافت.

امام جمعه سمنان با اشاره به ضرورت پرهیز از موازی کاری در بخش درمان و بهداشت، گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی مانند خیران بهداشت و درمان به خوبی بهره‌گیری کرد تا بتوانیم به مردم بهتر خدمت رسانی کنیم.

مطیعی با بیان اینکه مردم میامی امروز یک مطالبه جدی در زمینه رفع مشکلات درمانی به خصوص بیمارستان امام رضا (ع) در این شهرستان دارند، بیان داشت: بیمارستان بسیار خوبی در این شهرستان ساخته شده اما نیاز است که مشکلات و کاستی‌های آن هم برطرف شود.

وی با بیان اینکه وقتی مردم از بخش‌های مختلف یک بیمارستان استفاده می‌کنند به خدمات و زحمات دلگرم نیز خواهند شد، گفت: رفع مشکلات بیمارستان میامی به خصوص در حوزه اورژانس و داروخانه حتماً مد نظر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه شاهرود و میامی که منطقه خدمت رسانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود محسوب می‌شود، دارای روستاهای پرشمار هستند، گفت: باید شرایطی ایجاد شود که اهالی روستاهای دو شهرستان به خدمات بهداشتی و درمانی دسترسی داشته باشند.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید