ارسال ۲۱۸۹ مقاله به ۱۰ کنگره بین‌المللی دانشجویان علومپزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله، از ارسال ۲۱۸۹ مقاله به ۱۰ کنگره بین‌المللی دانشجویان علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ابوالقاسمی، در نشست خبری ۲۴ کنگره ملی و ۱۰ کنگره بین المللی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور گفت: ما معتقدیم که نسل آینده پزشکی از بین همین دانشجویان است.

وی افزود: هر چقدر دانشجویان بیشتر بتوانند در این همایش‌ها شرکت کنند و دستاوردهای خود را نشان دهند موفق تر خوانند شد.

ابوالقاسمی بیان کرد: تعداد دانشجویان محقق در دانشگاه‌های علوم پزشکی کم نیست و این رویدادها به شکوفایی شدن نبوغ این دانشجویان کمک می‌کند.

وی گفت: دانشجویان از سراسر کشور از این کنگره استقبال زیادی کردند و ۲۱۸۹ هزار مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که این تعداد بی سابقه بوده است.

وی بیان داشت: همچنین ۱۳۲ طرح فناورانه به کنگره ارسال شده است که امید داریم خروجی این طرح‌ها به جامعه پزشکی کمک شایانی کند.

ابوالقاسمی بیان داشت: ۱۳۰۰ نفر تا کنون ثبت نام کرده‌اند که ۶۰ درصد آنان خانم و ۴۰ درصد آنها آقا هستند تا در جلسه حضور پیدا کنند.

وی گفت: جشنواره‌هایی تدارک دیده جشنواره ابتکارات دانشجویی جشنواره علم و هنر یعنی کسانی که در زمینه سلامت هنر دارند ارائه می‌دهند در زمینه‌های کاریکاتور نقاشی و عکاسی و…، ارائه و جوایزی اهدا می‌شود.

ابوالقاسمی ادامه داد: در مجموع ۷۳ پنل اجرا می‌شود که ۲۶ پنل آن سخرانی در سالن‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین امکان حضور دانشجویان از سراسر کشور را فراهم کردیم.

ابوالقاسمی در پایان آینده هوش مصنوعی را در ایران درخشان پیش‌بینی کرد و گفت: مقالاتی در ارتباط با هوش مصنوعی به این کنگره ارسال شده است.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید