تقدیر از شرکت «مد فناوران پلاس» در جشنواره ملی تولیدکنندگان

هفدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و پانزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور تنی چند از مقامات، مسئولان، نمایندگان بخش خصوصی و فعالان و دست‌اندرکاران بخش تولید و صنعت کشور عصر دیروز در سالن همایش‌های صدا‌ و سیما برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان که به همت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به عنوان معتبرترین جشنواره بخش خصوصی برگزار می‌شود؛ هفدهمین سال خود را با محوریت «نقش‌آفرینی حداکثری بخش خصوصی در توسعه و دیپلماسی اقتصادی» با حضور پرشور شرکت‌ها و تولیدکنندگان فعال کشور برگزار کرد.

در این دوره از جشنواره 3 نشان کارآفرینی خصوصی به سه نفر از چهره‌های ماندگار صنعت اهدا شد و در ادامه 50 برند تولیدی نیز لوح و تندیس جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان را از آن خود کردند.

شرکت «مد فناوران پلاس» تولیدکننده دستگاه‌های سونوگرافی با نام تجاری simut به عنوان تولیدکننده برتر معرفی شد و از مصطفی تقی‌پور رئیس هیئت مدیره این مجموعه به عنوان مدیر برتر تجلیل به عمل آمد که به دلیل عدم‌ حضور وی؛ لوح، تندیس و حمایل جشنواره به نماینده اهدا شد‌.

گفتنی است شرکت مد فناوران پلاس تنها شرکت حاضر در این رویداد در حوزه تجهیزات پزشکی‌ های‌تک است. همچنین از مقامات حاضر در هفدهمین دوره جشنواره می‌توان به دکتر آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ عزت‌اله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع‌ومعادن مجلس، دکتر محمدمهدی برادران معاون صنایع‌عمومی وزارت صمت، دکتر فرشاد مقیمی سرپرست سازمان صنایع کوچک، حسین زاهدی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، دکتر اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، مهدی اسلام‌پناه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و معاون رئیس‌جمهور اشاره کرد و تعداد دیگری از مقامات مسئول در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است تولیدات شرکت «مدفناوران پلاس» در زمینه تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های تصویربرداری از جمله سونوگرافی است که به صورت مستقل تولید و با برند simut به فروش می‌رسد.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید