رکورد فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی توسط اکالا زده شد

اکالا

به گزارش ریان، «اُکالا» اعلام کرد در اسفندماه امسال رکورد جدیدی را به ثبت رسانده که در صنعت فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی بی‌سابقه است. مدیر ارشد بازاریابی و رشد اُکالا تأکید کرد که این شرکت در کمپین آخر سال که در روزهای آغازین اسفندماه برگزار شد، در ۲۴ ساعت ۱۲۷ هزار و ۴۰۰ فاکتور ثبت کرده است. «مهدی اعتمادی»، مدیر ارشد بازاریابی و رشد اُکالا، درباره ثبت رکورد جدید توسط این شرکت گفت: «اُکالا در کمپین آخر سال موفق به ثبت  ۱۲۷ هزار و ۴۰۰ فاکتور در روز ۴ اسفند شد و رکوردهای قبلی این بازار را شکست. جابه‌جاشدن این […]

به گزارش ریان، «اُکالا» اعلام کرد در اسفندماه امسال رکورد جدیدی را به ثبت رسانده که در صنعت فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی بی‌سابقه است. مدیر ارشد بازاریابی و رشد اُکالا تأکید کرد که این شرکت در کمپین آخر سال که در روزهای آغازین اسفندماه برگزار شد، در ۲۴ ساعت ۱۲۷ هزار و ۴۰۰ فاکتور ثبت کرده است.

«مهدی اعتمادی»، مدیر ارشد بازاریابی و رشد اُکالا، درباره ثبت رکورد جدید توسط این شرکت گفت: «اُکالا در کمپین آخر سال موفق به ثبت  ۱۲۷ هزار و ۴۰۰ فاکتور در روز ۴ اسفند شد و رکوردهای قبلی این بازار را شکست. جابه‌جاشدن این رکورد توسط اُکالا یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کمپین اخیر بوده است.»

رکورد فروش در یک روز، پیش‌ازاین و طبق ادعای گروه اسنپ، با ثبت ۱۱۵ هزار فروش در روز متعلق به این مجموعه بوده است. گروه اسنپ در پاسخ به رسانه پیوست نیز این عدد را تأیید کرده و به‌نظر می‌رسد که اُکالا درحال‌حاضر موفق شده‌ است این رکورد را جابه‌جا کند.

مهدی اعتمادی دلیل کسب این موفقیت را همراهی مؤثر برندها با این مجموعه دانست و گفت: «فروش برندهایی که در کمپین مشارکت داشتند، علاوه بر افزایش ۱۰برابری در پلتفرم اُکالا، از فروش حضوری آن‌ها نیز سبقت گرفت و همین موضوع، علاقه‌مندی برندها را برای مشارکت‌های آینده دوچندان کرده است.»

اُکالا طی ماه‌های اخیر با برپایی کمپین‌های مختلف در بازار فروش آنلاین محصولات تندمصرف (FMCG) حضور پررنگی داشته است. کمپین‌های تبلیغاتی محیطی و آنلاین این مجموعه در هفته‌های اخیر در سراسر کشور نیز راه‌اندازی شده است تا بیش‌ازپیش نام این بازیگر فعال در حوزه FMCG شنیده شود.

پلتفرم خرید آنلاین سوپرمارکتی اُکالا، اولین استارتاپ گروه صنعتی گلرنگ در بخش تجارت الکترونیکی است که به‌منظور تسهیل امر خرید برای شهروندان و همچنین صرفه‌جویی در زمان و کاهش حمل‌ونقل شهری، در سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرد. این مجموعه در ابتدا با فروش آنلاین محصولات فروشگاه‌های همواره تخفیف «افق کوروش» در سراسر کشور کار خود را آغاز کرد و اکنون با اضافه‌کردن سوپرمارکت‌های مختلف و فروشگاه‌های دیگر در پلتفرم خود، به فروش محصولات سوپرمارکتی با ارسال رایگان آن‌ها و تحویل درب منازل مشتریان می‌پردازد. با اقدامات جدید اکالا می‌توان گفت که دور جدیدی در رقابت خرید محصولات سوپرمارکتی آنلاین رقم خورده و بازار این حوزه داغ‌تر از گذشته است.

منبع: دیجیاتو

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید