سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن، برترین بروکر فن بازار ایران

کارن کراد

به گزارش ریان، در اختتامیه نمایشگاه اینوتکس 2024، که از 18 تا 21 اردیبهشت 1403 در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن به عنوان برترین بروکر فن بازار ملی ایران معرفی شد. این دومین بار در دو سال گذشته است که کارن‌ در اینوتکس مورد تقدیر قرار می‌گیرد. در سال 1402، این پلتفرم به عنوان برترین سکوی تامین مالی جمعی ایران شناخته شده بود. کارن‌ با تکیه بر مشارکت مردم در توسعه کسب‌وکارها و با هدف ارائه خدمات متنوع خود در حوزه تامین مالی و سرمایه‌گذاری، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا ضمن تامین سرمایه […]

به گزارش ریان، در اختتامیه نمایشگاه اینوتکس 2024، که از 18 تا 21 اردیبهشت 1403 در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن به عنوان برترین بروکر فن بازار ملی ایران معرفی شد.

این دومین بار در دو سال گذشته است که کارن‌ در اینوتکس مورد تقدیر قرار می‌گیرد. در سال 1402، این پلتفرم به عنوان برترین سکوی تامین مالی جمعی ایران شناخته شده بود.

کارن‌ با تکیه بر مشارکت مردم در توسعه کسب‌وکارها و با هدف ارائه خدمات متنوع خود در حوزه تامین مالی و سرمایه‌گذاری، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا ضمن تامین سرمایه مورد نیازشان، مسیر رشد و پیشرفت خود را با شتاب بیشتری طی کنند.

کسب عنوان برترین بروکر فن بازار توسط سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن، نشان‌دهنده توانایی عملیاتی و نقش محوری این پلتفرم در پیشبرد چشم‌انداز فناوری کشور است. گروه پیشگامان کارآفرینی کارن، با تمرکز بر نوآوری و ارائه خدمات باکیفیت، متعهد است که در آینده نیز سهم قابل‌توجهی در توسعه بازار فناوری ایران ایفا کند.

سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن از سال 1397 آغاز به فعالیت کرده است. این پلتفرم با هدف تسهیل تامین مالی برای کسب‌وکارها و ایده‌های نوآورانه تاسیس شده است. کارن‌ با ارائه خدمات متنوع، به کسب‌وکارها و شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌کند تا به سرمایه مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

کسب عنوان برترین بروکر فن‌بازار ملی ایران برای سامانه‌ی تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن در اینوتکس 2024 پس از کسب عنوان برترین سکوی تامین مالی جمعی ایران در نمایشگاه اینوتکس سال 2023، موفقیتی دیگر برای کارن‌کراد به شمار می‌رود.

 

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید