تغییراتی که پلتفرم هوش مصنوعی مانی ارائه می‌دهد

مانی

به گزارش ریان، چند روز گذشته، استارتاپ مانی خبر از لانچ موتور جستجوی مانی به آدرس search.mann-e.com  داد. این موتور جستجو، با تمرکز بر روی حریم خصوصی کاربران و همچنین خلاصه‌سازی و تولید گزارش بر اساس نتایج یافت‌شده ساخته شده است. کاربران کافیست تا سوال یا عبارت مورد نظر خود را وارد کرده و سپس موتور جستجو به آنان نتایجی را از وب، تصاویر، اخبار و … نشان خواهد داد. پلتفرم مانی، که اولین پلتفرم هوش مصنوعی زایا یا Generative AI  در اکوسیستم ایران محسوب می‌شود، از فروردین ۱۴۰۳ ضمن فوت کردن شمع تولد یک‌سالگی خود دست‌خوش تغییراتی نیز شده […]

به گزارش ریان، چند روز گذشته، استارتاپ مانی خبر از لانچ موتور جستجوی مانی به آدرس search.mann-e.com  داد. این موتور جستجو، با تمرکز بر روی حریم خصوصی کاربران و همچنین خلاصه‌سازی و تولید گزارش بر اساس نتایج یافت‌شده ساخته شده است.

کاربران کافیست تا سوال یا عبارت مورد نظر خود را وارد کرده و سپس موتور جستجو به آنان نتایجی را از وب، تصاویر، اخبار و … نشان خواهد داد.

پلتفرم مانی، که اولین پلتفرم هوش مصنوعی زایا یا Generative AI  در اکوسیستم ایران محسوب می‌شود، از فروردین ۱۴۰۳ ضمن فوت کردن شمع تولد یک‌سالگی خود دست‌خوش تغییراتی نیز شده است.

از جمله این تغییرات می‌توان به تغییر آدرس دامنه و رایگان شدن استفاده از پلتفرم و چندین امکان به جهت ساخت تصویر در فرمت‌های مختلف و حذف پس‌زمینه نیز اشاره کرد. همچنین پرامپت‌ها نیز توسط هوش مصنوعی، بهبود یافته که در نوع خود موجب بهبود کیفیت تصاویر خروجی خواهد شد.

برخلاف گذشته که کاربران باید اعتبار می‌خریدند و کیف پول خود را شارژ می‌کردند، پلتفرم مانی اکنون کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. به گفته محمدرضا حقیری، سازنده و مدیرعامل استارتاپ مانی، درآمد این پلتفرم از فروش API و همچنین جذب اسپانسر خواهد بود. در حال حاضر نیز مجموعه گرین وب (ایران سرور) اسپانسر اصلی این استارتاپ به شمار می‌آید که نقش بسزایی در رایگان شدن محصولات این استارتاپ ایفا کرده است.

تصاویر بدون پس زمینه و ویرایش تصویر

در حال حاضر، امکان ایجاد تصاویر بدون پس‌زمینه یا همان تصاویر transparent  صرفا با زدن یک تیک هنگام ورود پرامپت، امکان‌پذیر شده است. پیش‌تر تنها پلتفرم Leonardo  این امکان را ارائه می‌داد. اما در حال حاضر، مانی نیز به شما کمک می‌کند تا تصاویر بدون پس‌زمینه ایجاد کنید.

پس از ایجاد تصویر، کاربران با فشردن دکمه edit به محیط نرم‌افزاری به نام Mann-E Paint هدایت می‌شوند که به ایشان امکان ویرایش تصاویر را در حد نرم‌افزارهایی چون GIMP می‌دهد. درآینده احتمالا این نرم‌افزار بهبود پیدا کرده و به غول‌های این عرصه چون فتوشاپ، نزدیک‌تر خواهد شد.

ورود به حوزه موسیقی

پلتفرم موسیقا به آدرس musiqa.ir  نیز محصولی جدید از استارتاپ مانی است که به کاربران کمک می‌کند تا با کمک ذهن خلاق خود، آهنگسازی کنند. برای استفاده از این پلتفرم، از ظرفیت سخت‌افزاری کاربران و تکنولوژی WebGPU استفاده شده است که امکان ایجاد همزمانی بین چند درخواست را به صفر برساند. از این رو، کاربران در سیستم‌های مختلف ممکن است تجارب مخلتفی از استفاده از این پلتفرم داشته باشند.

قول هایی برای آینده

در آینده، امکان تبدیل خروجی‌ها به وکتور، ادیت در چند نرم‌افزار تحت وب دیگر و … به پلتفرم مانی اضافه خواهد شد.

 

 

 

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید