اسنپ کلینیک شروع به کار کرد

اسنپ کلینیک

به گزارش ریان، اسنپ کلینیک سرویس جدیدی از اسنپ دکتر است که مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی را به ایرانیان خارج از کشور و فارسی‌زبانان سراسر دنیا ارائه میدهد. نرخ پایه‌ی خدمات سرویس اسنپ کلینیک از جلسه‌ای 29 یورو آغاز میشود و کاربران میتوانند با استفاده از درگاه پرداخت دلاری، هزینه را پرداخت نمایند. در حال حاضر علاوه بر مشاوره‌های پزشکی، سه دسته متخصص (اطفال، داخلی و زنان و زایمان) در این سرویس قرار دارند. گفته میشود این سرویس هنوز به صورت رسمی کار خود را آغاز نکرده است. اسنپ‌دکتر، ارائه‌دهنده خدمات پزشکی آنلاین و پل ارتباطی میان کاربران با […]

به گزارش ریان، اسنپ کلینیک سرویس جدیدی از اسنپ دکتر است که مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی را به ایرانیان خارج از کشور و فارسی‌زبانان سراسر دنیا ارائه میدهد.

نرخ پایه‌ی خدمات سرویس اسنپ کلینیک از جلسه‌ای 29 یورو آغاز میشود و کاربران میتوانند با استفاده از درگاه پرداخت دلاری، هزینه را پرداخت نمایند.

در حال حاضر علاوه بر مشاوره‌های پزشکی، سه دسته متخصص (اطفال، داخلی و زنان و زایمان) در این سرویس قرار دارند. گفته میشود این سرویس هنوز به صورت رسمی کار خود را آغاز نکرده است.

اسنپ‌دکتر، ارائه‌دهنده خدمات پزشکی آنلاین و پل ارتباطی میان کاربران با ارائه‌دهندگان خدمات پزشکی، روانشناسی، مراکز خدمات درمانی، آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌های دارای مجوز از وزارت بهداشت است.

خدمات اسنپ دکتر:

  • مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی اسنپ‌دکتر
  • تهیه آنلاین دارو و فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی
  • ویزیت پزشک و پرستار در منزل اسنپ‌دکتر
  • آزمایش در منزل اسنپ‌دکتر

منبع: ایرانیان استارتاپ

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید