آنلاین «معلم خصوصی» بگیرید و رفع اشکال کنید

معلم آنلاین

به گزارش ریان، در راستای بهبود سطح کیفیت آموزشی، فیلیمومدرسه قابلیتی جدید به مسیر آموزشی خود اضافه کرده که کاربران می‌توانند به‌صورت مجازی با معلم‌های این پلتفرم تماس داشته باشند و مشکلاتشان را رفع کنند. این پلتفرم برای بهبود کیفیت آموزش، یک مسیر آموزشی طراحی کرده، مسیری که شامل تماشای ویدئوهای آموزشی، خلاصه‌ درس‌ها، سوال‌های چندگزینه‌ای، مرور درس‌ها، نمونه سوالات امتحانی و… می‌شود. بچه‌ها می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا 21:30 و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 11 تا 21:30 با معلمان خصوصی ارتباط برقرار کنند و زمان برقراری تماس با هر معلم 30 […]

به گزارش ریان، در راستای بهبود سطح کیفیت آموزشی، فیلیمومدرسه قابلیتی جدید به مسیر آموزشی خود اضافه کرده که کاربران می‌توانند به‌صورت مجازی با معلم‌های این پلتفرم تماس داشته باشند و مشکلاتشان را رفع کنند. این پلتفرم برای بهبود کیفیت آموزش، یک مسیر آموزشی طراحی کرده، مسیری که شامل تماشای ویدئوهای آموزشی، خلاصه‌ درس‌ها، سوال‌های چندگزینه‌ای، مرور درس‌ها، نمونه سوالات امتحانی و… می‌شود.

بچه‌ها می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا 21:30 و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 11 تا 21:30 با معلمان خصوصی ارتباط برقرار کنند و زمان برقراری تماس با هر معلم 30 دقیقه است. از مزایای اصلی معلم خصوصی فیلیمومدرسه می‌توان به ارزان بودن، در دسترس بودن، با کیفیت بودن و مهمتر از همه برقراری ارتباط با دانش آموز به جدیدترین شیوه‌های دیجیتال اشاره کرد.

همچنین این پلتفرم برای بهبود کیفیت کلاس‌ها، سیستمی طراحی کرده که دانش‌آموزان بتوانند به معلم‎‌ها امتیاز بدهند و درمورد تجربه خود هنگام استفاده از این برنامه صحبت کنند. علاوه بر این که یک تیم از معلمان ارشد بر فعالیت معلم‌های دیگر نظارت دارند، درصورت ناراضی بودن دانش‌آموزان از کیفیت یک تماس، پس از بررسی کلاس مورد نظر، بازگشت بلیت به آنها قطعی است.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید