افتتاحیه ۲۵ مین نمایشگاه ایران هلث با حضور تشکل های صنفی و مسئولین دولتی

به گزارش ریان – روز شنبه مصادف با 29 اردیبهشت ماه 1403 آیین افتتاحیه ۲۵ مین نمایشگاه ایران هلث با حضور تشکل های صنفی و مسئولین دولتی برگزار شد.

امین رضا خالقیان امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با اشاره به حمایت های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از این رویداد حوزه سلامت گفت: در این نمایشگاه، سالن اختصاصی برای شرکت‌های نوپا و شتاب دهنده های تخصصی در این حوزه برپا شده است.

وی برگزاری ۶۰ نشست تخصصی را از دیگر رویدادهای جانبی این نمایشگاه برشمرد و گفت: در این نشست ها دستاوردهای حوزه سلامت و فناوری های این حوزه به متقاضیان ارائه خواهد شد.

خالقیان با اشاره به حضور ۷۰۰ شرکت در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: ایجاد میز خدمت وزارتخانه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این دوره از نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

دبیر نمایشگاه ایران هلث ادامه داد: همچنین ۲۰۰ میهمان خارجی در قالب تورهای بین المللی صندوق نوآوری و شکوفایی اجرا می شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث ۲۰۲۴ با محوریت پارک فناوری پردیس از امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران‌شروع به کار کرد و تا اول خرداد ادامه دارد.

انتهای پیام

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید