چه بر سر نیروهای فلایتیو آمد؟

فلایتیو

به گزارش ریان، بر اساس اخبار منتشر شده، کامیار ایرانی، مدیرعامل شرکت گردشگری آنلاین فلایتیو همراه با مدیران فنی، مالی، مارکتینگ و منابع انسانی این مجموعه در هفته گذشته همگی استعفا داده بودند. علت این استعفای دسته جمعی، «دخالت سرمایه‌گذار» عنوان شده است. شرکت «ارنیکا» به عنوان سرمایه‌گذار ۷۰ درصد سهام فلایتیو را در اختیار دارد. اما خبر شوکه کننده اخراج 30 نفر از نیروهای این شرکت در بامداد شنبه 6 خرداد 1403 است که البته به صورت «تعدیل» عنوان شده است. اغلب این نیروها پروفایل لینکدین خود را به صورت  Open to work (آماده استخدام) درآورده اند و این […]

به گزارش ریان، بر اساس اخبار منتشر شده، کامیار ایرانی، مدیرعامل شرکت گردشگری آنلاین فلایتیو همراه با مدیران فنی، مالی، مارکتینگ و منابع انسانی این مجموعه در هفته گذشته همگی استعفا داده بودند.

علت این استعفای دسته جمعی، «دخالت سرمایه‌گذار» عنوان شده است. شرکت «ارنیکا» به عنوان سرمایه‌گذار ۷۰ درصد سهام فلایتیو را در اختیار دارد.

اما خبر شوکه کننده اخراج 30 نفر از نیروهای این شرکت در بامداد شنبه 6 خرداد 1403 است که البته به صورت «تعدیل» عنوان شده است. اغلب این نیروها پروفایل لینکدین خود را به صورت  Open to work (آماده استخدام) درآورده اند و این درحالیست که فلایتیو در آستانه جشن تولد 8 سالگی خود قرار دارد.

اگرچه قوانین وزارت کار قطعا برای این تعدیل ناگهانی نکاتی دارد، اما کارکنان اخراج شده فلایتیو متنی را در لینکدین منتشر کردند که در این متن آمده است: «الآن ما باید غرق در تدارکات برگزاری جشن [۸ سالگی فلایتیو] می‌بودیم اما با قلبی پر از غم، مجبور به ترک این خونه شدیم و “اپن تو ورک” تنها راه باقی‌مانده برای ماست؛ راهی که هیچ‌کدوم دوستش نداریم.»

پیش از این نیز گلایه هایی از وضعیت منابع انسانی شرکت ارنیکا در لینکدین به چشم می خورد.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید