آیا اخراج نیروهای فلایتیو رشد ۱۰۰ درصدی در پی داشت؟

فلایتیو

به گزارش ریان، در پی استعفای مدیرعامل و مدیران ارشد فلایتیو، روز گذشته خبری مبنی بر اخراج ۳۰ نفر از نیروهای این شرکت منتشر شد. این اتفاق در آستانه تولد ۸ سالگی فلایتیو رخ داد و دلیل آن دخالت سرمایه‌گذار (شرکت ارنیکا) عنوان شد. صبح امروز این شرکت با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد که در پی این تغییرات در منابع انسانی شرکت، فلایتیو با رشد ۱۰۰درصدی روبه‌رو شده است. فلایتیو علت این اخراج را «عدم تحقق برخی از انتظارات علمی و مطالعه‌شده هیئت مدیره در امور اجرایی» بیان کرده است. در متن این بیانیه آمده است: «حقانیت و صحت اجراى […]

به گزارش ریان، در پی استعفای مدیرعامل و مدیران ارشد فلایتیو، روز گذشته خبری مبنی بر اخراج ۳۰ نفر از نیروهای این شرکت منتشر شد. این اتفاق در آستانه تولد ۸ سالگی فلایتیو رخ داد و دلیل آن دخالت سرمایه‌گذار (شرکت ارنیکا) عنوان شد.

صبح امروز این شرکت با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد که در پی این تغییرات در منابع انسانی شرکت، فلایتیو با رشد ۱۰۰درصدی روبه‌رو شده است. فلایتیو علت این اخراج را «عدم تحقق برخی از انتظارات علمی و مطالعه‌شده هیئت مدیره در امور اجرایی» بیان کرده است.

در متن این بیانیه آمده است: «حقانیت و صحت اجراى این تصمیم سخت ولى مهم، با برآیند افزایش رشد فروش چشمگیر ١٠٠ درصدی شرکت فقط در طى چند روز از خروج و تغییر سیاست‌هاى اجرایى این نفرات بود که همین عدد به خودی خود بیانگر دلیل این تصمیم است.»

در بخش دیگری عنوان شده: «شایان ذکر است فلایتیو در تمام سال‌های اخیر حتى در سخت‌ترین روزهای اقتصادى کشور در زمان کرونا برخلاف دیگر شرکت‌ها از تعدیل جلوگیری نمود و وظایف خود را با قدرت پیش برد و متحمل هزینه‌های فراوان شد تا از فرهنگ تعدیل ناصحیح جلوگیری نماید، اما این تصمیم استراتزیک سخت، لازمه رشد پویا و انقلابی فلایتیو بوده چراکه این شرکت در شرف تجربه رشدهای چشمگیر و ورود به بازارهای جهانی وهمینطور IPO است.»

«این دست تحریکات در این‌گونه تصمیمات قابل درک و پیش‌بینی است و فلایتیو زمان خود را معطوف به اهداف قلبی خود به کلیه اعضای متشکلش داده و در راستای رشد گام برمی‌دارد و از ورود به هرگونه حاشیه خودداری نموده تا به جای تمرکززدایی از اهداف خود به امورات توسعه‌ای بپردازد.»

همچنین این شرکت (که پیش از این گلایه‌هایی از عدم تسویه مالی با نیروهای خارج شده در لینکدین به چشم می‌خورد) در این خصوص گفته است:«فلایتیو در فرهنگ عمیق سازمانی خود انجام تعهدات مالی به پرسنل شریف خود را در تمام سال‌های اخیر بدون کوچک‌ترین تأخیر انجام داده و همین رفتار در ارائه خدمات شفاف و صادقانه را با همکاران و شرکاى تجارى خود و بالاخص مسافران خود داشته و این فرهنگ و وظیفه عمیقا در فلایتیو نهادینه بوده و ماندگار است.»

بیانیه فلایتیو

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید