تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ تغییر کرد

الکامپ

به گزارش ریان، تاریخ الکامپ ۱۴۰۳ به ۹ الی ۱۲ تیرماه تغییر کرد. روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد نمایشگاه الکامپ بیست‌وهفتم از ۹ تا ۱۲ تیرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. قبل از این زمان برگزاری نمایشگاه بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) ۸ تا ۱۱ تیرماه اعلام شده بود که به علت هم‌زمانی با برگزاری تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری، این نمایشگاه به جای جمعه هشتم تیر شنبه نهم تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. مهدی حیدری عضو کمیته اجرایی الکامپ، در این خصوص اعلام کرد: ما با […]

به گزارش ریان، تاریخ الکامپ ۱۴۰۳ به ۹ الی ۱۲ تیرماه تغییر کرد.

روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد نمایشگاه الکامپ بیست‌وهفتم از ۹ تا ۱۲ تیرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

قبل از این زمان برگزاری نمایشگاه بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) ۸ تا ۱۱ تیرماه اعلام شده بود که به علت هم‌زمانی با برگزاری تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری، این نمایشگاه به جای جمعه هشتم تیر شنبه نهم تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

مهدی حیدری عضو کمیته اجرایی الکامپ، در این خصوص اعلام کرد: ما با توافقی که با شرکت سهامی نمایشگاه‌ها داشتیم، توانستیم بدون اینکه خیلی در تاریخ الکامپ تغییری ایجاد شود، آن را جابه‌جا کنیم. مضاف بر اینکه تا پایان سال تقریبا ۶۰ نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود و نمی‌شد بیش از این در این تاریخ دست برد، چون دومینووار به تمام نمایشگاه‌ها لطمه وارد می‌شد.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید