سرمایه گذاری وی سی مکس امید در ورانگر

مکس امید

به گزارش ریان، شرکت «مکس امید» و شرکت «ورانگر» قرارداد سرمایه‌گذاری امضا کردند. قرارداد همکاری میان مکس‌امید و شرکت ورانگر با حضور رییس انجمن پخش و رییس نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به امضا رسید. بر اساس این قرارداد، مکس‌امید به عنوان سرمایه‌گذار و سهام‌دار وارد ورانگر شد و به توسعه‌ی فعالیت‌های ورانگر در صنعت فناوری اطلاعات کمک خواهد کرد. شرکت مکس‌امید یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ مکس با سهام‌داری گروه ماموت است که به عنوان شرکت سرمایه‌گذاری خصوصی یا Private Equity فعالیت می‌کند. در حال حاضر استارت‌آپ‌هایی نظیر ازکی، دکتر تو، خودرو 45، ازکی وام و … در سبد […]

به گزارش ریان، شرکت «مکس امید» و شرکت «ورانگر» قرارداد سرمایه‌گذاری امضا کردند.

قرارداد همکاری میان مکس‌امید و شرکت ورانگر با حضور رییس انجمن پخش و رییس نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به امضا رسید. بر اساس این قرارداد، مکس‌امید به عنوان سرمایه‌گذار و سهام‌دار وارد ورانگر شد و به توسعه‌ی فعالیت‌های ورانگر در صنعت فناوری اطلاعات کمک خواهد کرد.

شرکت مکس‌امید یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ مکس با سهام‌داری گروه ماموت است که به عنوان شرکت سرمایه‌گذاری خصوصی یا Private Equity فعالیت می‌کند. در حال حاضر استارت‌آپ‌هایی نظیر ازکی، دکتر تو، خودرو 45، ازکی وام و … در سبد پورتفوی هلدینگ مکس قرار دارند.

شرکت ورانگر نیز یکی از شرکت‌های با سابقه در حوزه‌ ارایه راهکارهای فرایندی و نرم‌افزاری در حوزه‌ فروش و پخش است.

پیش‌تر احمدرضا نخجوانی، مدیرعامل مکس امید در نشست رونمایی از این شرکت عنوان کرده بود شرکت‌ها از گستره‌ی تمامی صنایع می‌توانند در پورتفوی مکس امید قرار بگیرند.

به گفته مدیران ارشد هلدینگ سرمایه‌گذاری مکس، آنچه فعالیت مکس امید را با سرمایه اولیه 500 میلیارد تومانی متمایز می‌کند، تفاوت در استراتژی‌ها و مخاطبان سرمایه‌گذاری خصوصی است.

تیم لطیف، مدیرعامل هلدینگ مکس نیر در این مراسم گفته بود که سرمایه‌گذاری‌های این هلدینگ در شرکت‌هایی انجام می‌شود که بر خلاف استارتاپ‌ها، به سبب سابقه فعالیت و بلوغ نسبی با تزریق درست سرمایه زمینه‌ رشد در کوتاه مدت را خواهند داشت. لطیف این نوع سرمایه‌گذاری را تزریق امید تعبیر کرده و واژه «سرمایه‌گذاری امیدبخش» را برای توصیف و بازتعریف سرمایه‌گذاری خصوصی به کار برده بود.

منبع: ایرانیان استارتاپ

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید