هم آوا در استارتاپ معتمد سرمایه گذاری کرد

هم آوا

به گزارش ریان، در طی مراسمی قرارداد سرمایه‌گذاری میان هم‌آوا و استارتاپ معتمد با حضور نمایندگان طرفین امضاء شد. معتمد یک استارتاپ حقوقی است که در حوزه مدیریت هوشمند خدمات حقوقی فعال است. مهمترین سرویس “معتمد” هوشمند کردن فرایند انعقاد قراردادها است که شامل تنظیم قرارداد، اصلاح، بازبینی فوق سریع و هوشمند، امضا الکترونیک، گزارش گیری و ذخیره سازی است. این سرویس به افراد و شرکت‌ ها اجازه می دهد تا به صورت شخصی‌سازی شده و بدون محدودیت، تمام فرایند انعقاد قراردادهای خود را در بستری امن و هوشمند به انجام برسانند. معتمد شروع کننده فصل جدیدی در حوزه خدمات حقوقی است […]

به گزارش ریان، در طی مراسمی قرارداد سرمایه‌گذاری میان هم‌آوا و استارتاپ معتمد با حضور نمایندگان طرفین امضاء شد.

معتمد یک استارتاپ حقوقی است که در حوزه مدیریت هوشمند خدمات حقوقی فعال است. مهمترین سرویس “معتمد” هوشمند کردن فرایند انعقاد قراردادها است که شامل تنظیم قرارداد، اصلاح، بازبینی فوق سریع و هوشمند، امضا الکترونیک، گزارش گیری و ذخیره سازی است. این سرویس به افراد و شرکت‌ ها اجازه می دهد تا به صورت شخصی‌سازی شده و بدون محدودیت، تمام فرایند انعقاد قراردادهای خود را در بستری امن و هوشمند به انجام برسانند.

معتمد شروع کننده فصل جدیدی در حوزه خدمات حقوقی است که در آن، دانش حقوق و فناوری هایی همچون هوش مصنوعی با یکدیگر ترکیب شده و نسل جدیدی از خدمات حقوقی نوآورانه به اشخاص ارائه می‌شود.

شرکت هم‌آوا (با نام ثبتی کارخانه نوآوری هم‌آوا) از ادغام شتاب‌دهنده آواتک در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات (شامل شتابدهنده آواگیمز)، شتاب‌دهنده شزان در حوزه فناوری‌های همگرا، فضای کاری زاویه و شرکت نوآوا ارائه‌‌کننده‌ی راه‌ کارهای رشد به کسب‌وکارها، شکل گرفته است و از سال ۱۳۹۷ در محل کارخانه نوآوری آزادی مشغول به فعالیت در حوزه نوآوری، کارآفرینی، شتابدهی و سرمایه‌گذاری پیش‌بذری و بذری می‌باشد.

منبع: ایرانیان استارتاپ

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید