پلتفرم استخدام مبتنی بر معرفی رونمایی شد

استخدام

به گزارش ریان، پلتفرم تاپلیکنت، با استفاده از دانش و تجربه‌ی جمعی جامعه‌ی خود، یک راه‌حل نوین در عرصه‌ی معرفی افراد توسط معرف و جذب نیروی متخصص برای سازمان‌ها توسط همکارجو ارائه می‌دهد. مهمترین ویژگی این محصول تمرکز برای استخدام مبتنی بر معرفی است. به عبارت دیگر تاپلیکنت پلتفرم استخدام مبتنی بر معرفی است. مفهوم معرفی در حوزه استخدام در این پلتفرم از طریق شناخت حرفه‌ای معنا می‌شود که این شناخت از جلسه مصاحبه یا تجربه همکاری به دست آمده است. مزایای تاپلیکنت چیست؟ جذب افراد با استعداد، با انگیزه و کاردرست: افراد معرفی‌شده، معمولاً از شرکت و فرهنگ آن […]

به گزارش ریان، پلتفرم تاپلیکنت، با استفاده از دانش و تجربه‌ی جمعی جامعه‌ی خود، یک راه‌حل نوین در عرصه‌ی معرفی افراد توسط معرف و جذب نیروی متخصص برای سازمان‌ها توسط همکارجو ارائه می‌دهد. مهمترین ویژگی این محصول تمرکز برای استخدام مبتنی بر معرفی است. به عبارت دیگر تاپلیکنت پلتفرم استخدام مبتنی بر معرفی است. مفهوم معرفی در حوزه استخدام در این پلتفرم از طریق شناخت حرفه‌ای معنا می‌شود که این شناخت از جلسه مصاحبه یا تجربه همکاری به دست آمده است.

مزایای تاپلیکنت چیست؟

  • جذب افراد با استعداد، با انگیزه و کاردرست: افراد معرفی‌شده، معمولاً از شرکت و فرهنگ آن آگاه هستند و با ارزش‌های شرکت همسو هستند. این امر، احتمال اینکه آنها افراد موفقی در شرکت باشند را افزایش می‌دهد.
  • کاهش زمان و هزینه‌های استخدام: تاپلیکنت، فرآیند استخدام را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند. این امر، باعث کاهش هزینه‌های استخدام برای شرکت‌ها می‌شود.
  • افزایش رضایت کارمندان: افراد معرفی‌شده، معمولاً از طریق کارمندان یا افراد آشنا به شرکت به شرکت معرفی می‌شوند. این امر، باعث افزایش رضایت کارمندان از شرکت می‌شود

چرا باید کارجوها را معرفی کنیم؟

در پلتفرم تاپلیکنت نقش شما به عنوان معرف، فراتر از معرفی یک کارجو به یک شغل جدید است؛ شما با داشتن شناخت حرفه‌ای و معرفی یک کار‌درست، در شکل‌دهی به آینده شغلی او و ایجاد تاثیر مثبت در جامعه نقشی کلیدی خواهید داشت.

مزایای معرفی کارجو:

  • ارتقاء مسیر شغلی کارجو: با معرفی استعداد‌های برگزیده، آن‌ها می‌توانند مسیر‌های شغلی بهتر و مناسب‌تری برای خود برگزینند.
  • کسب درآمد : معرف‌ها علاوه بر کسب رضایت درونی از همراهی در استخدام یک کار‌جو، می‌توانند با معرفی موفق تا سقف ۱۷ میلیون به ازای هر معرفی موفق کسب درآمد کنند.
  • تسهیل پروسه‌ی اشتغال: معرف‌ها با ایجاد پل‌های ارتباطی بین کارجوها و کارفرمایان، به تسهیل پروسه‌ی استخدام و بهبود بازار کار کمک می‌کنند.
  • مسئولیت اجتماعی: همه‌ی ما نسبت به استعداد‌هایی (کار‌درست‌ها)که می‌شناسیم مسئولیت اجتماعی داریم.

چرا باید کارجوهای معرفی شده را استخدام کنیم؟

با ثبت آگهی شغلی در تاپلیکنت امکان دسترسی به کارجو‌ها به صورت آسان و سریع فراهم شده و منجر به افزایش بهره‌وری و موفقیت در جذب، استخدام و نگهداشت نیرو می‌شود.

مزایای جذب نیرو درپلتفرم تاپلیکنت:

  • رزومه پلاس : دریافت رزومه پلاس که توسط معرف تکمیل شده است به جای رزومه های معمولی
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه: معرفان، اطلاعات و پیشینه کارجویان معرفی شده را می‌شناسند و نیاز کمتری به بررسی مجدد آنها است.
  • بازگشت وجه در صورت عدم استخدام: در صورت عدم موفقیت در استخدام، پلتفرم تاپلیکنت وجه پرداختی را عودت خواهد داد.
  • افزایش بهره‌وری و موفقیت استخدام: کارجوهای معرفی شده، معمولاً سریع‌تر و راحت‌تر با محیط کار و فرهنگ سازمانی آشنا می‌شوند.
  • کیفیت بالای کارجویان معرفی شده: معرفی‌کنندگان، کارجویانی که می‌شناسند و به آنها اعتماد دارند را معرفی می‌کنند.

سرویس “جذب تخصصی”، خدمت ویژه تاپلیکنت برای استخدام تیم منابع انسانی سازمان‌ها

تاپلیکنت با ارائه سرویس “جذب تخصصی” جذب و استخدام مدیران و کارشناسان منابع انسانی را متناسب با هر سازمانی انجام میدهد.

تاپلیکنت چگونه به استخدام تیم منابع انسانی سازمان‌ها کمک میکند؟

  • نیازسنجی و جستجو: تاپلیکنت بر مبنای انجام یک تحلیل درست از نیاز مطرح شده، به‌صورت تخصصی اثربخش‌ترین و سریع‌ترین شیوه‌ی جستجوی افراد تیم منابع انسانی را به کار میگیرد.
  • مصاحبه، ارزیابی و انتخاب: دپارتمان تخصصی منابع انسانی تاپلیکنت پس از بررسی افراد با صلاحیت، اقدام به مصاحبه تخصصی کرده و بهترین گزینه را برای معرفی به شما پیشنهاد می‌کند.
  • آنبوردینگ: مسیر تاپلیکنت پس از استخدام تمام نمی‌شود. با توجه به تخصص تاپلیکنت در حوزه منابع انسانی، در آنبوردینگ اصولی، تسهیل فرایند تطبیق و برنامه محوری به سازمان کمک می‌کند.

“رزومه پلاس”، فراتر از یک رزومه معمولی

“رزومه پلاس” در واقع رزومه کارجو است که توسط معرف با اضافه شدن نظرات تخصصی و توضیحات وی که به صورت متنی و فایل صوتی است، به چیزی فراتر از یک روزمه معمولی تبدیل شده که فرآیند انتخاب را برای همکارجو آسان‌تر می‌کند. درپلتفرم تاپلیکنت رزومه کارجو در بخش بارگذاری رزومه پلاس باید آپلود شود و اطلاعات تکمیلی معرف به رزومه کارجو اضافه شود تا اصطلاحا رزومه پلاس گردد.

منبع: ایرانیان استارتاپ

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید