سرویس جدید شرکت ملی پست با نام صاپست معرفی شد

صاپست

به گزارش ریان، سرویس صاپست یک شناسه پستی را به افراد اعطا می‌کند که به‌وسیله آن می‌توان آدرس‌های مقصد را در لحظه ویرایش و مدیریت کرد. در مراسم تفاهمنامه صاپست با دانشگاه آزاد واحد تهران شمال اعلام شد ماهانه ۷۰۰ هزار مرسوله پستی با آدرس صاپست بر بستر شرکت ملی پست جابه‌جا می‌شود. در این مراسم که با حضور مدیران شرکت ملی پست و صاپست و همچنین سفیر این برند یعنی «پوریا پورسرخ» برگزار شده بود به ویژگی‌های صاپست نیز اشاره شد. در این سرویس افراد به‌جای داشتن یک آدرس پستی یک کد دارند که می‌توانند در لحظه آدرس مقصد […]

به گزارش ریان، سرویس صاپست یک شناسه پستی را به افراد اعطا می‌کند که به‌وسیله آن می‌توان آدرس‌های مقصد را در لحظه ویرایش و مدیریت کرد.

در مراسم تفاهمنامه صاپست با دانشگاه آزاد واحد تهران شمال اعلام شد ماهانه ۷۰۰ هزار مرسوله پستی با آدرس صاپست بر بستر شرکت ملی پست جابه‌جا می‌شود. در این مراسم که با حضور مدیران شرکت ملی پست و صاپست و همچنین سفیر این برند یعنی «پوریا پورسرخ» برگزار شده بود به ویژگی‌های صاپست نیز اشاره شد. در این سرویس افراد به‌جای داشتن یک آدرس پستی یک کد دارند که می‌توانند در لحظه آدرس مقصد را عوض کرده و بسته‌های خود را هرجا که دلشان بخواهد تحویل بگیرند.

در نشست خبری انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکزنوآوری دانشگاه آزاد تهران شمال با مرکز رشد صاپست، حمیدرضا توکلی مدیرعامل شرکت صا پست اعلام کرد: «ماهانه ۷۰۰ هزار مرسوله پستی با آدرس صاپست در سراسر کشور بر بستر شرکت ملی پست جابجا می‌شود.»

«محمد احمدی» معاون فنی شرکت ملی پست نیز در این مراسم اعلام کرد پست تا همین چهل پنجاه سال پیش تنها ابزار ارتباطی در دنیا بین مردم بود: «گفته می‌شود پست در زمان ساسانیان توسط ایرانیان اختراع شده و باید گفت پست تا مدت‌ها تنها جایی بود که ارتباطات از راه دور را ایجاد می‌کرد و شریان نامریی ارتباطات است. واقعیت اینست که دنیای آی‌تی در سرویس های ارزش افزوده توسعه پیدا میکند که با تکنولوژی جلو می‌آید. صنعت آی تی نیز توسعه خدمت به مردم را در لبه فناوری گسترش میدهد. از آنسو نباید فراموش کنیم پست بین سازمانی ترین نهاد کشور است و هم نیازهای مصرف کننده نهایی را می‌سنجد و هم سازمان‌ها را  و از همین رو توسعه خدمات پستی در نیاز مردم رخ می دهد. دایره لایتناهی از خدمات وجود دارد که هنوز راه حلی برای آن یافت نشده است و با سرویس‌های جدید به دنبال حل این مشکلات هستیم.»

احمدی در ادامه به نقش کلیدی ارتباط بین صنعت و دانشگاه اشاره کرد و توضیح داد: «برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان به همکاری عمیقی میان صنعت و دانشگاه نیاز داریم و انعقاد چنین تفاهم‌نامه‌هایی به نفع هر دو طرف است.» به گفته احمدی آن‌ها در مجموعه شرکت ملی پست نزدیک به ۱۴۰ شرکت در مرکز نوآوری دارند که به عنوان همکار شرکت ملی پست خدمت‌رسانی می‌کنند و ایده های مختلفی دارند که برخی از آن‌ها عملیاتی شده و برخی هنوز در مرحله تست است.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید