کیسون در رادیس سرمایه گذاری کرد

کیسون

به گزارش ریان، شرکت کیسون از جدیدترین سرمایه‌گذاری خود در گروه رادیس به مبلغ ۱۱۵ میلیارد تومان رونمایی کرد. شرکت کیسون در مراسمی که امروز (۲۱ خرداد) برگزار شد از سرمایه‌گذاری جدید خود بر روی محصولات نانو کامپوزیت شرکت رادیس خبر داد. معاون سرمایه‌گذاری کیسون، علی سنگینیان، میزان سرمایه‌گذاری این شرکت در مجموعه رادیس را ۱۱۵ میلیارد تومان، به صورت غیر نقدی (Non Cash)، اعلام کرد. همچنین مدیرعامل شرکت رادیس، امین اسرافیلی، حجم بازاری که این شرکت می‌تواند به کیسون و شرکت‌های زیر مجموعه‌اش ارا‌ئه کند را حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در سال برآورد کرد. اسرافیلی افزود: ظرفیت اسمی مواد نانو […]

به گزارش ریان، شرکت کیسون از جدیدترین سرمایه‌گذاری خود در گروه رادیس به مبلغ ۱۱۵ میلیارد تومان رونمایی کرد.

شرکت کیسون در مراسمی که امروز (۲۱ خرداد) برگزار شد از سرمایه‌گذاری جدید خود بر روی محصولات نانو کامپوزیت شرکت رادیس خبر داد. معاون سرمایه‌گذاری کیسون، علی سنگینیان، میزان سرمایه‌گذاری این شرکت در مجموعه رادیس را ۱۱۵ میلیارد تومان، به صورت غیر نقدی (Non Cash)، اعلام کرد. همچنین مدیرعامل شرکت رادیس، امین اسرافیلی، حجم بازاری که این شرکت می‌تواند به کیسون و شرکت‌های زیر مجموعه‌اش ارا‌ئه کند را حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در سال برآورد کرد.

اسرافیلی افزود: ظرفیت اسمی مواد نانو کامپوزیت شرکت رادیس، ماهانه ۱۵۰۰ تن بوده که بعد از سرمایه‌گذاری کیسون، این ظرفیت تقریبا سه برابر شده است و پیش‌بینی می‌شود طی چهارماه به ۴۵۰۰ تن در ماه برسد. شرکت کیسون پیش از این سرمایه‌گذاری‌هایی روی استارتاپ‌هایی در اندازه متوسط انجام داده بود که پلتفرم آچاره از معروف‌ترین آنها در سال گذشته است.

شرکت رادیس از استارت‌آپ‌های صنعتی در پارک علم و فناوری دانشگاه شریف است که در حوزه ساخت و توسعه مصالح ساختمانی پیشرفته و دانش‌بنیان فعالیت می‌کند. از محصولات اصلی این شرکت می‌توان به دریچه‌های منهول (Manhole)، تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی و دمبل‌های ورزشی با ماده نانو کامپوزیت سیمانی و همچنین محصولات سیلیکونی و فلزی مثل دستگاه‌های بدنسازی اشاره کرد. تا پیش از ورود به صنعت ورزش، مشتریان این شرکت بیشتر شهرداری‌ها، شرکت مخابرات و شرکت گاز بوده است اما تولید اولین نمونه‌های دمبل یک کیلویی با هسته مرکزی نانو کامپوزیت، این شرکت توانست به مشتریان عام (بازار B2C) معرفی شود و در زمان کوتاهی در لیست محصولات پرفروش سایت دیجی‌کالا قرار بگیرد. این موضوع برند «رادیس‌فیت» را متولد کرد و آن را توسعه داد. این شرکت امروز اعلام کرد در هر ۱۵ دقیقه یکی از محصولات برند «رادیس‌‌فیت» به فروش می‌رسد. همچنین طبق گزارش دیجی کالا، برند «رادیس‌فیت» جزو سه برند پرفروش ورزشی این سایت بوده‌ است.

دریچه منهول یک ورق قابل جابه‌جایی است که دهنه چاه‌های شهری را می‌پوشاند و از افتادن افراد به درون آن جلوگیری می‌کند. این دریچه‌ها و کلیه فلزات به‌کاررفته در سازه‌های شهری همواره مورد سرقت قرار می‌گیرند و شرکت رادیس ادعا می‌کند با با تولید این دریچه‌های منهول نانو کامپوزیت سیمانی توانسته مشکل سرقت را حل کند. نانو کامپوزیت‌های سیمانی ماده‌ای با مقاومت فولاد است که در عین داشتن وزن سبک، غیرقابل سرقت و جایگزینی مناسب برای مصالح سنتی است.

شرکت کیسون یک شرکت پیمانکار عمومی با سابقه حدود ۵۰ سال در حوزه‌های مختلف صنعت ساخت است. این شرکت سهامی عام جهت تحقق اهداف استراتژیک خود در تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها، اقدام به سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌های مستعد شناسایی‌شده می‌کند. اولین سرمایه‌گذاری کیسون در این حوزه مربوط به پلتفرم آچاره در سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۷۲ میلیارد تومان بود.

منبع: پیوست

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید