همکاری مشترک پلنت و دیجی نکست آغاز شد

پلنت

به گزارش ریان، رویداد مشترک دمودی مرکز نوآوری پلنت و دیجی نکست، امروز (12 خرداد) به میزبانی پلنت برگزار شد. این همکاری با هدف آشنایی بیشتر با استارت‌آپ‌های موجود در دیجی‌نکست گرفته شد. همچنین پلنت در صدد بود تا پس از ارائه هر تیم، نوع همکاری خود را به صورت توسعه بازار یا کیس سرمایه‌گذاری و یا تعریف پروژه مشترک و فرآیند این همکاری مشخص کند. در این رویداد استارتاپهای پریسم، فژینو، دیجی‌نو، موبیشا، ایواسا، فلوچت، زیترون، آرمو، کارپو، نوروبی آی و ویرا به ارائه پداختند. موضوع و حوزه این ده استارتاپ به شرح زیر بود: Prism(پریسم): در حوزه بهینه‌سازی […]

به گزارش ریان، رویداد مشترک دمودی مرکز نوآوری پلنت و دیجی نکست، امروز (12 خرداد) به میزبانی پلنت برگزار شد.

این همکاری با هدف آشنایی بیشتر با استارت‌آپ‌های موجود در دیجی‌نکست گرفته شد.

همچنین پلنت در صدد بود تا پس از ارائه هر تیم، نوع همکاری خود را به صورت توسعه بازار یا کیس سرمایه‌گذاری و یا تعریف پروژه مشترک و فرآیند این همکاری مشخص کند.

در این رویداد استارتاپهای پریسم، فژینو، دیجی‌نو، موبیشا، ایواسا، فلوچت، زیترون، آرمو، کارپو، نوروبی آی و ویرا به ارائه پداختند.

موضوع و حوزه این ده استارتاپ به شرح زیر بود:

Prism(پریسم): در حوزه بهینه‌سازی عملیات مرکز تماس با تمرکز بر داده و هوش مصنوعی.

Digino(دیجی‌نو): بر اساس یک الگوریتم سعی در جلوگیری از تقلب در حوزه تبلیغات آنلاین دارد و همچنین پیشنهاد بهترین حالت‌های ممکن برای مدیریت بودجه دیجیتال مارکتینگ تیم‌ها می‌دهد.

Mobisha(موبیشا): موبیشا پلتفرمی که بین مارکت place  و فروشندگانش ارتباطی برقرار می‌کند که برای فروشندگان یک حالت از خودکارسازی فروش  و ارائه خدمات دیگر را در بردارد.

Evasa(ایواسا): ایواسا استارت‌آپی در حوزه سلامت با تشخیص علائم چهره با استفاده از دستگاه طرف مقابل(موبایل) علائم حیاتی طرف مقابل را زیر نظر ذاشته باشد و ارزیابی کند.

Flowchat(فلوچت): پلتفرم چت‌بات که افراد و سازمان‌های مختلف بتوانند بدون کدنویسی یک چت‌بات تسلط به هوش مصنوعی داشته باشند.

Zitron(زیترون): استارت‌آپی است که به مدیریت موجودی کسب و کارها در کانال‌های مختلف به اصطلاح یک امی چنل سولوشن یا یکپارچگی کانال‌ها کمک میکند.

Armo(آرمو): پلتفرمی مبتنی بر واقعیت افزوده است که با استفاده از عکس‌هایی که تهیه میکند سعی دارد مدل‌هایی را تولید کند که هم مناسب وبسایت‌ها و هم مناسب فضای آفلاین باشد.

Carpo(کارپو):  یک سیستم مدیریت ناوگان است و برای مدیریت ناوگان است و به شرکت‌های مختلف آفر و سرویس ارائه می دهد.

Nearo Bi(نوروبی‌آی): نرم‌افزاری است که برای مدیریت داروخانه کاربرد دارد و سعی می‌کند اطلاعات داروخانه هارا بگیرد و بین داروخانه و شرکت پخش هماهنگی ایجاد کند و به داروخانه اینسایت ارائه دهد.

Vira(ویرا): در حوزه تولید برچسب و بسته‌بندی هوشمند فعالیت دارد که وقتی کالایی انتخاب می‌کنیم میتوانیم متوجه شویم که چه اندازه تازه است و آن را با بیوسانسورها نمایش دهد.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید