تکذیبیه انجمن تولید و صادرات تجهیزات پزشکی در واکنش به خبر “واکنش ها نسبت به انتشار آگهی مجمع عمومی انجمن تولید” + پاسخ ریان

روز گذشته انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی (AMEDAL) جوابیه ای به خبر “واکنش ها نسبت به انتشار آگهی مجمع عمومی انجمن تولید و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی” خطاب به رسانه ریان منتشر نمود

روز گذشته انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی (AMEDAL) جوابیه ای به خبر “واکنش ها نسبت به انتشار آگهی مجمع عمومی انجمن تولید و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی (برای مطالعه خبر مرجع کلیک کنید)” خطاب به رسانه ریان منتشر نمود که ضمن توجه به نکات زیر عینا منتشر می گردد:

1. مطابق قانون و اساسنامه انجمن هر گونه مکاتبه و ارسال جوابیه باید با امضای رییس یا دبیر انجمن معتبر می باشد که جوابیه دریافتی فاقد ملاکات قانونی می باشد و امکان ارجاع به آن بصورت رسمی میسر نیست .
2. کلیه مفاد مورد اشاره در تکذیبیه نقل قول های ارائه شده توسط فعالان صنفی می باشد و علی القاعده ابتدا باید تکذیبیه به دفاتر ایشان یعنی آقایان یعقوب زاده ( اتحادیه تولید و صادرات تجهیزات پزشکی)، آقای چیذری ( انجمن تامین تجهیزات پزشکی)، آقای حیدری ( انجمن مرآت) و آقای اسکویی ( انجمن تامین تجهیزات پزشکی) ارسال شود.

3. انتشار اخبار در رسانه ریان صرفا در جهت اعتلای عرصه اطلاع رسانی می باشد و برداشت آن مجموعه از اخبار رسانه ریان و تعبیر آن به “تخریب” قویا مورد تردید و غیر مستند می باشد.

قطعا رسانه ریان همچون گذشته آمادگی انتشار اخبار و اطلاعیه های امید آفرین آن مجموعه و دیگر تشکل های صنفی در راستای شعار سال و حمایت از تولید را خواهد داشت.

علی رغم موارد ذکر شده ، تکذبیه دریافتی به جهت احترام به جایگاه آن انجمن محترم و تنویر افکار عمومی منتشر می شود.

 

برای مشاهده تکذیبیه در اندازه کامل بر روی تصویر کلیک کنید

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید