اطلاعیه فوری سازمان غذا و دارو به شرکت های تامین کننده

اطلاعیه سازمان غذا و دارو به تمامی شرکت های حوزه تامین کالای تجهیزات پزشکی درخواست درج اطلاعات کالا های خود شامل موجودی انبار، موجودی گمرک، میزان درحال حمل، میزان ثبت سفارش است. از آنجا که وظیفه این سازمان میزان برنامه ریزی تامین کلیه کالاهای تولیدی و وارداتی است تمامی شرکت ها موظف هستند اطلاعات کالاهای خود را در ابتدای هرماه و حداکثر تا پنجم هر ماه در سامانه پیش بینی تامین (TTAC) که در قالب فرمت Excelدر سایت مذکور قرارداده شده است بارگذاری نمایند.

به گزارش ریان- اداره نظارت بر تامین، توزیع و عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه ای اعلام کرد:

با عنایت به اهمیت ارائه اطلاعات تامین توسط کلیه شرکتهای تامین کننده (اعم از واردکننده و تولیدکننده) بمنظور ارزیابی و برنامه ریزی های مقتضی، لازم است کلیه شرکت ها اطلاعات تامین کالا شامل موجودی انبار، موجودی گمرک، میزان درحال حمل، میزان ثبت سفارش و میزان برنامه ریزی تامین کلیه کالاهای تولیدی و وارداتی خود را در ابتدای هرماه و حداکثر تا پنجم هر ماه در سامانه پیش بینی تامین (TTAC) که در قالب فرمت Excelدر سایت مذکور قرارداده شده است بارگذاری نمایند.
بدیهی است در صورت عدم صحت و یا کامل نبودن اطلاعات ارائه شده، مسئولیت هرگونه تبعات و عواقب بعدی برعهده شرکت تامین کننده خواهد بود.
بدین منظور لازم است مدیران شرکت، پس از ورود به سامانه تیتک TTAC، وارد آیکون “پیش بینی و تعهدات تامین” شده و در قسمت فرآورده ها در سمت راست بالای صفحه، گزینه “تجهیزات” را انتخاب و ضمن تکمیل اطلاعات، تعداد کلیه محصولات را به عدد وارد نمایند و بمنظور آشنایی کامل با این روال، ویدیوی آموزش نحوه ثبت اطلاعات نیز در پیوست آورده شده و قابل بهره برداری می باشد.
شایان ذکراست در صورت عدم بارگذاری اطلاعات درخواستی بصورت کامل، مسئولیت تغییر سیاست ارزی، تعدادی و مجوزهای واردات بر عهده شرکت بوده و ارائه خدمات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی از جمله معرفی در فهرست تخصیص ارز، اعطای سیاست تعدادی و مجوزهای لازم، ترخیص با حداقل اسناد و … برای شرکت میسر نخواهد بود.
و همچنین تاکید می گردد با توجه به اهمیت تکمیل اطلاعات توسط تولیدکنندگان به منظور ارزیابی وضعیت تولید، عدم بارگذاری اطلاعات توسط ایشان نیز بمنزله عدم تولید تلقی شده و در مدیریت واردات بمنظور تامین نیازهای کشور، اعمال خواهد شد.

منبع:سازمان غذا و دارو

انتهای پیام

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید