صدور پروانه های صادرات و تولید تجهیزات پزشکی به ۹ معاونت غذا و دارو تفویض شد

اداره کل تجهیزات پزشکی بر عملکرد معاونت های غذا و دارو که برخی امور مربوط به تمدید و صدور پروانه های تولیدی و وارداتی به آن ها تفویض شده است، نظارت مستمر دارد و با توجه به سیاست های سازمان غذا و دارو در حمایت از تولید داخل و تسریع روندها، صدور پروانه های صادرات و تولید برخی اقلام حوزه تجهیزات پزشکی را به ۹ معاونت غذا و دارو تفویض کرده است.

به گزارش ریان- مهندس اسحاق عامری سیاهوئی گفت: با توجه به سیاست های سازمان غذا و دارو در حمایت از تولید داخل و تسریع روندها، صدور پروانه های صادرات و تولید برخی اقلام حوزه تجهیزات پزشکی را به ۹ معاونت غذا و دارو تفویض کرده است.

وی پروانه‌های تولید با کلاس خطر A,B,C,D و واردات کالاهایی با کلاس خطر A  را از جمله امور  تفویض شده به معاونت غذا و داروی دانشگاه‌ علوم پزشکی مذکور عنوان و تاکید کرد که بصورت مستمر  بر حسن روند اجرای آنها نظارت می شود.

معاون فنی اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو با اشاره به برگزاری نشست های دوره ای با معاونت های غذا و داروی دانشگاه هایی که به آن ها تفویض اختیار شده است تصریح کرد: بر نظارت‌های دوره ای، مسائل و چالش های تولیدکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی استان بررسی و راهکارهای متناسب ارائه می شود.

منبع: ایفدانا

انتهای پیام

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید