بیمارستان حکیم نماد توجه به محرومان جامعه است

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، از بیمارستان کودکان حکیم به عنوان نمادی از عدالت و توجه به اقشار محروم جامعه یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، بخش آنژیوگرافی قلب کودکان، بخش تخصصی دندانپزشکی اطفال، آزمایشگاه تخصصی اورژانس و فروشگاه، افتتاح و کلنگ احداث شعبه داروخانه ۱۳ آبان بیمارستان کودکان حکیم به زمینه زده شد.

قناعتی با ابراز خرسندی از تکمیل موفقیت آمیز پروژه‌های بیمارستان حکیم گفت: خوشبختانه ۷۰ درصد از پروژه‌های برنامه ۴ ساله دانشگاه، در مدت سه سال تکمیل شده و خلاصه‌ای از این فعالیت‌ها در کتاب روایت پیشرفت دانشگاه به ثبت رسیده است.

وی با تأکید بر نقش اراده و توکل به خدا در مسیر پیشرفت و تعالی، افزود: ما می‌توانیم با عزمی راسخ و توکل به خداوند، به هر هدفی که در نظر داریم دست یابیم. نمونه بارز این موضوع، احداث و بهره‌برداری نیت خیرخواهانه بانی بیمارستان کودکان حکیم به عنوان «بیمارستان شگفتی ها» و امکانات رفاهی جانبی آنکه نشان دهنده اهمیت مدیریت زمان و صرفه‌جویی در هزینه‌ها است.

قناعتی به دستاوردهای نظام سلامت پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: امید به زندگی در کشور از ۵۵ سال به ۷۸ سال افزایش یافته است که این امر نشان‌دهنده رشد و ارتقای نظام سلامت در این سال‌ها است.

وی همچنین از تلاش‌های آقای مطهری در ساخت و تجهیز بیمارستان کودکان حکیم قدردانی کرد و افزود: این بیمارستان نمادی از عدالت و توجه به اقشار محروم جامعه است.

قناعتی با تأکید بر اهمیت سلامت کودکان، گفت: سلامت کودکان بسیار باارزش‌تر از سلامت بزرگسالان است و حل مشکلات دهان و دندان آنها که با صرف بودجه اندکی امکان‌پذیر است، می‌تواند از بروز بسیاری از بیماری‌ها در آینده پیشگیری کند.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید