آچاره ساختمان، سرویس متمرکز حوزه بازسازی و نوسازی منزل رونمایی شد

آچاره

به گزارش ریان، آچاره با حضور در بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه الکامپ از آچاره ساختمان به عنوان سرویس ارائه‌دهنده خدمات متمرکز حوزه بازسازی و نوسازی منزل رونمایی کرد. به گفته حامد تاج‌الدین، مدیرعامل هلدینگ آچاره، محصول آچاره ساختمان، امکان صفر تا صد بازسازی و نوسازی ساختمان را در پلتفرم آچاره فراهم می‌کند. علاوه بر آن در این سرویس قابلیت نمایش ایده و سبک‌های مختلف بازسازی به مشتریان نیز وجود دارد. کاربران در آچاره ساختمان، می‌توانند از بین ایده‌های موجود در فضاهای مختلف، سبک طراحی دلخواه خود را پیدا کرده و سفارش خود را ثبت نمایند. بر اساس آنچه که در وبسایت […]

به گزارش ریان، آچاره با حضور در بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه الکامپ از آچاره ساختمان به عنوان سرویس ارائه‌دهنده خدمات متمرکز حوزه بازسازی و نوسازی منزل رونمایی کرد.

به گفته حامد تاج‌الدین، مدیرعامل هلدینگ آچاره، محصول آچاره ساختمان، امکان صفر تا صد بازسازی و نوسازی ساختمان را در پلتفرم آچاره فراهم می‌کند. علاوه بر آن در این سرویس قابلیت نمایش ایده و سبک‌های مختلف بازسازی به مشتریان نیز وجود دارد.

کاربران در آچاره ساختمان، می‌توانند از بین ایده‌های موجود در فضاهای مختلف، سبک طراحی دلخواه خود را پیدا کرده و سفارش خود را ثبت نمایند.

بر اساس آنچه که در وبسایت آچاره ساختمان اعلام شده، این سرویس جدید تاکنون بیش از 280 متخصص، +3500 کاربر فعال و +1500 پروژه موفق داشته است.

بر این پلتفرم را تمرکز آچاره به صورت حرفه‌ای و مجزا در حوزه بازسازی و نوسازی منزل عنوان کرده بود و افزود تا یک ماه آینده از این محصول متفاوت رونمایی می‌شود.

 خدمات آنلاین و تعمیرات در منزل

آچاره یکی از محصولات پلتفرمی شرکت دانش‌بنیان ساناگسترسبز است که در سال 1395 هجری شمسی، توسط سه تن از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف شد.

آچاره با ارائه  بیش از 256 خدمت، این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا هر خدمتی را که در منزل مورد نیازشان است از طریق وبسایت و اپلیکیشن سفارش دهند. این خدمات از نظافت و پذیرایی گرفته تا بازسازی و دکوراسیون منزل را شامل می شوند. این پلتفرم با استفاده از دانش فناوری اطلاعات تیم توسعه‌دهنده خود، انواع نیروهای خدماتی را مستقیما به متقاضیان آن خدمات متصل می‌کند.

منبع: ایرانیان استارتاپ

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید