تصویب پیشنهاد افزایش سرمایه ۲ همتی تپسی

تپسی

به گزارش ریان، پیشنهاد افزایش سرمایه ۲ هزار میلیارد تومانی تپسی در هیات مدیره این شرکت به تصویب رسید و این پیشنهاد پس از تصویب در مجمع عمومی فوق‌العاده تپسی اجرایی می‌شود. در گزارش کدال آمده است که هیات مدیره شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با نماد تپسی به مجمع عمومی فوق العاده پیشنهادی در خصوص افزایش سرمایه ارائه کرده است. تپسی هدف از این افزایش سرمایه را برنامه‌های توسعه کسب و کار شرکت در ابعاد مختلف از جمله افزایش سهم بازار در زمینه‌های فعالیت فعلی و همچنین برنامه‌های سرمایه‌گذاری برای توسعه سرویس‌های جدید عنوان کرده است و محل […]

به گزارش ریان، پیشنهاد افزایش سرمایه ۲ هزار میلیارد تومانی تپسی در هیات مدیره این شرکت به تصویب رسید و این پیشنهاد پس از تصویب در مجمع عمومی فوق‌العاده تپسی اجرایی می‌شود.

در گزارش کدال آمده است که هیات مدیره شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با نماد تپسی به مجمع عمومی فوق العاده پیشنهادی در خصوص افزایش سرمایه ارائه کرده است. تپسی هدف از این افزایش سرمایه را برنامه‌های توسعه کسب و کار شرکت در ابعاد مختلف از جمله افزایش سهم بازار در زمینه‌های فعالیت فعلی و همچنین برنامه‌های سرمایه‌گذاری برای توسعه سرویس‌های جدید عنوان کرده است و محل افزایش سرمایه سود انباشته مطالبات حال شده‌ی سهامداران و آورده‌ی نقدی است.

در پیشنهادی که در خصوص افزایش سرمایه به تصویب هیات مدیره رسیده است و به مجمع عمومی فوق‌العاده ارسال شده است آمده است که با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۹۵/۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ مبلغ ۲۴۶.۳ میلیارد تومان به مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان مطرح شده است.

این میزان افزایش سرمایه قرار است از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی‌، سود انباشته انجام شود.افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

در صورت تصویب این میزان افزایش سرمایه، سرمایه تپسی ۷۱۲ درصد افزایش خواهد یافت. این مبلغ افزایش سرمایه‌گذاری، نشان‌دهنده‌ی میل سرمایه‌گذاری گروه گلرنگ در این حوزه است.

منبع: پیوست

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید