هفتمین لیگ اینترنت اشیای ایران برگزار می شود

به گزارش ریان،  هفتمین لیگ اینترنت اشیای ایران، با مضمون صنعت ۴.۰ در حوزه فولاد و معدن برگزار می‌شود. فروم اینترنت اشیای ایران، با همکاری مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ، در ادامه سلسله‌رویداد‌های پیوند با هدف کمک به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، بلوغ اکوسیستم و ترویج ارائه خدمات هوش مصنوعی و اینترنت اشیا، ایجاد فرصت دیده‌شدن برای تیم‌ها و افراد توانمندی است که در اقصی نقاط کشور حضور دارند. این رویداد ملی، به صورت رقابت میان تیم‌های ارائه‌دهنده در مناطق مختلف کشور صورت خواهد گرفت و پس از آن، تیم‌های برگزیده در رویداد […]

به گزارش ریان،  هفتمین لیگ اینترنت اشیای ایران، با مضمون صنعت ۴.۰ در حوزه فولاد و معدن برگزار می‌شود. فروم اینترنت اشیای ایران، با همکاری مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ، در ادامه سلسله‌رویداد‌های پیوند با هدف کمک به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، بلوغ اکوسیستم و ترویج ارائه خدمات هوش مصنوعی و اینترنت اشیا، ایجاد فرصت دیده‌شدن برای تیم‌ها و افراد توانمندی است که در اقصی نقاط کشور حضور دارند.
این رویداد ملی، به صورت رقابت میان تیم‌های ارائه‌دهنده در مناطق مختلف کشور صورت خواهد گرفت و پس از آن، تیم‌های برگزیده در رویداد نهایی شركت می‌نمایند و به ارائه ایده‌ها و راهکارهای خویش می‌پردازند؛ راهکارهایی که با توجه به مضمون اصلی رویداد به حل مسائل صنعت و حرکت به سمت تحول دیجیتال در صنعت کمک خواهند کرد.
برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت فروم به نشانی (B2n.ir/p62620)مراجعه نمایید.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید