الوکام، پلتفرمی برگزاری رویدادهای مجازی

الوکام

به گزارش ریان، پلتفرم الوکام، ابزاری مناسب برای برگزاری رویدادهای مجازی است که با در نظر گرفتن نیازهای کاربران ایرانی طراحی شده است. این سامانه امکان برگزاری جلسات آنلاین، وبینارها و کلاس‌های آنلاین را برای مخاطبان فراهم می‌کند. الوکام با توجه به محدودیت‌های اینترنت در ایران طراحی و ساخته شده و تمامی کاربران این پلتفرم می‌توانند با استفاده از هر دستگاهی و تنها با یک لینک، در کلاس‌ها یا جلسات مجازی حضور یابند. الوکام با رفع مشکلات و اختلالات معمول پلتفرم‌های رویداد مجازی، نظیر قطعی مداوم، سرعت پایین، و کاربری و نصب پیچیده، توانسته است سطح کیفی خدمات خود را […]

به گزارش ریان، پلتفرم الوکام، ابزاری مناسب برای برگزاری رویدادهای مجازی است که با در نظر گرفتن نیازهای کاربران ایرانی طراحی شده است. این سامانه امکان برگزاری جلسات آنلاین، وبینارها و کلاس‌های آنلاین را برای مخاطبان فراهم می‌کند.

الوکام با توجه به محدودیت‌های اینترنت در ایران طراحی و ساخته شده و تمامی کاربران این پلتفرم می‌توانند با استفاده از هر دستگاهی و تنها با یک لینک، در کلاس‌ها یا جلسات مجازی حضور یابند.

الوکام با رفع مشکلات و اختلالات معمول پلتفرم‌های رویداد مجازی، نظیر قطعی مداوم، سرعت پایین، و کاربری و نصب پیچیده، توانسته است سطح کیفی خدمات خود را ارتقا دهد.

از جمله امکانات کاربردی الوکام می‌توان به اشتراک فایل، ضبط رویداد، امکان گروه‌بندی، قابلیت تبدیل گفتار به متن، و جلوگیری از سرقت محتوا اشاره کرد. همچنین، کاربران می‌توانند از سرویس دوکاربره رایگان الوکام به صورت نامحدود بهره‌مند شوند.

منبع: ایرانیان استارتاپ

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید