استقبال بیش از 500 هزار نفر از خدمات اپلیکیشن ورزشی فیتامین

فیتامین

به گزارش ریان، بر اساس اعلام روابط عمومی فیتامین، تعداد افرادی که از خدمات این اپلیکیشن ورزشی استفاده می‌کنند به نیم میلیون نفر رسیده و استان‌های تهران، خوزستان و اصفهان بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده است. فیتامین به عنوان اپلیکیشن جامع تناسب اندام، فعالیت خود را از سال 1396 با شعار ” ورزش در هر مکان و هر زمان” آغاز کرده است. این اپلیکیشن با ارائه برنامه‌های ورزشی و غذایی شخصی‌سازی شده، کاربران را در مسیر رسیدن به اندام ایده‌آل خود همراهی می‌کند. فیتامین چه امکاناتی دارد؟ فیتامین به عنوان یک اپلیکیشن جامع تناسب اندام و با رویکرد ایجاد باشگاهی […]

به گزارش ریان، بر اساس اعلام روابط عمومی فیتامین، تعداد افرادی که از خدمات این اپلیکیشن ورزشی استفاده می‌کنند به نیم میلیون نفر رسیده و استان‌های تهران، خوزستان و اصفهان بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده است.

فیتامین به عنوان اپلیکیشن جامع تناسب اندام، فعالیت خود را از سال 1396 با شعار ” ورزش در هر مکان و هر زمان” آغاز کرده است. این اپلیکیشن با ارائه برنامه‌های ورزشی و غذایی شخصی‌سازی شده، کاربران را در مسیر رسیدن به اندام ایده‌آل خود همراهی می‌کند.

فیتامین چه امکاناتی دارد؟

فیتامین به عنوان یک اپلیکیشن جامع تناسب اندام و با رویکرد ایجاد باشگاهی به وسعت ایران، تلاش کرده تا با ارائه‌ی خدمات متنوع به کاربران، تجربه‌ا‌ی تازه‌ از ورزش و تناسب اندام ایجاد نماید.

برنامه‌های ورزشی و غذایی

زهیر مومن‌پور، مدیرعامل فیتامین، در گفتگویی با ایرانیان استارتاپ اعلام کرد که در این اپ ورزشی با مشاوره رایگان علاوه بر برنامه‌های رژیم غذایی، برنامه‌های ورزشی نیز در سه دسته جامع برای کاهش وزن، افزایش وزن و بدنسازی بر اساس ویژگی‌های جسمانی، هدف و شرایط کاربران طراحی و ارائه می‌شود.

مومن‌پور، ضمن اشاره به این نکته که همراهی مستمر مربی‌های فیتامین با کاربران یکی از ویژگی‌های این اپ است، افزود: “مربی‌های فیتامین ماهانه حداقل دو بار با کاربر تماس می‌گیرند و وضعیت آن‌ها را جویا می‌شوند، ضمن اینکه تمامی حرکات ورزشی با توضیحات و ویدئوهای آموزشی همراه است.”

تیم پشتیبانی فیتامین، مجموعه‌ای از متخصصان باتجربه

فیتامین با هدف ارائه برنامه‌های ورزشی متناسب با هر کاربر، یک تیم پشتیبانی متخصص در زمینه‌های تربیت بدنی، روانشناسی ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، آسیب‌شناسی ورزشی و تغذیه ورزشی را گردهم آورده است.‍

مجله ورزشی فیتامین

چرا فیتامین؟

  • در فیتامین شما برنامه اختصاصی به خودت را دریافت میکنید.
  • همیشه میتوانید با مربی‌ها در ارتباط باشید و از آنها کمک بگیرید.
  • از برنامه تردمیل رایگان فیتامین استفاده کنید و فعالیت‌های هوازی را بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید.
  • به بیش از 900 آموزش حرکت ورزشی به‌صورت رایگان دسترسی داشته باشید.
  • با فیتامین میتوانید مکان ورزشی خود را خودتان انتخاب کنید تا برنامه ورزشی بر همان اساس برای شما نوشته شود.
  • مهم نیست چه وسایل ورزشی دارید یا ندارید، در اپلیکیشن فیتامین میتوانید وسایلی که دارید را انتخاب کنید و مربی بر اساس همان وسایل ورزشی، برنامه ورزشی شما را بنویسد.

چگونه از خدمات فیتامین استفاده کنیم؟

کاربران می‌توانند برای استفاده از خدمات فیتامین از طریق وبسایت و یا نصب اپلیکیشن اقدام نمایند و پس از وارد کردن اطلاعات خود، از سرویس‌های متنوع فیتامین استفاده نمایند.

منبع: ایرانیان استارتاپ

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید