تخفیفان رکورد جذب بیشترین تعداد فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی در ایران را زد

تخفیفان

به گزارش ریان، به گزارش روابط عمومی تخفیفان، این پلتفرم مارکتینگ توانسته در حوزه خدمات تخفیفی و بازگشت وجه، رکورددار جذب بیشترین تعداد فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی در کشور باشد. تخفیفان اعلام کرده است که در بخش خدمات تخفیفی و بازگشت وجه خرید حضوری با بیش از 30 هزار فروشگاه حضوری (وندور) و در حوزه بازگشت وجه آنلاین با بیش از ۵۰۰ وب‌سایت همکاری می‌کند. پلتفرم تخفیفان در حال حاضر در در سه بخش اصلی خدمات تخفیفی (Discount)، بازگشت وجه خرید حضوری (Offline Cashback) و بازگشت‌ وجه آنلاین (Online Cashback) سرویس ارائه می‌دهد. در سرویس خدمات تخفیفی، مشتریان هنگام خرید […]

به گزارش ریان، به گزارش روابط عمومی تخفیفان، این پلتفرم مارکتینگ توانسته در حوزه خدمات تخفیفی و بازگشت وجه، رکورددار جذب بیشترین تعداد فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی در کشور باشد.

تخفیفان اعلام کرده است که در بخش خدمات تخفیفی و بازگشت وجه خرید حضوری با بیش از 30 هزار فروشگاه حضوری (وندور) و در حوزه بازگشت وجه آنلاین با بیش از ۵۰۰ وب‌سایت همکاری می‌کند.

پلتفرم تخفیفان در حال حاضر در در سه بخش اصلی خدمات تخفیفی (Discount)، بازگشت وجه خرید حضوری (Offline Cashback) و بازگشت‌ وجه آنلاین (Online Cashback) سرویس ارائه می‌دهد. در سرویس خدمات تخفیفی، مشتریان هنگام خرید بلیط‌های مربوطه، درصدی تخفیف نسبت به قیمت واقعی دریافت می‌کنند که از هزینه پرداختی آنها کسر می‌شود.

در سرویس بازگشت وجه، مشتریان پس از هر خرید از کسب‌وکارهای آنلاین و حضوری طرف قرارداد تخفیفان، درصدی از مبلغ خرید خود را به صورت اعتبار در کیف پول تخفیفان دریافت می‌کنند. این کیف پول قابلیت نقدشوندگی، خرید مجدد از کسب‌وکارهای طرف قرارداد و بسیاری از موارد دیگر را داراست.

منبع: ایرانیان استارتاپ

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید