پلتفرم روان درمان توسط پزشک خوب رونمایی شد

روان درمان

به گزارش ریان، پلتفرم نوبت‌دهی پزشکی و سلامت «پزشک خوب» وب‌سایت روان‌درمان را در حوزه سلامت روان راه‌اندازی کرد. این وب‌سایت خدمات مجموعه «پزشک خوب» را به‌صورت تخصصی در حوزه روان‌شناسی ارائه می‌دهد. پزشک خوب پلتفرم نوبت‌دهی آنلاین پزشکان است. در این پلتفرم می‌توان بدون پرداخت هزینه و به‌صورت آنلاین از پزشکان و متخصصان سلامت نوبت گرفت. بنا بر اعلام پزشک خوب، این وب‌سایت به بیش از ۷۷ هزار پزشک و متخصص سلامت در ۳۰۷ شهر دسترسی دارد و ماهانه بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از خدمات آن استفاده می‌کنند. به گفته «محمد ریاحی»، سرپرست مارکتینگ پزشک خوب، هدف […]

به گزارش ریان، پلتفرم نوبت‌دهی پزشکی و سلامت «پزشک خوب» وب‌سایت روان‌درمان را در حوزه سلامت روان راه‌اندازی کرد. این وب‌سایت خدمات مجموعه «پزشک خوب» را به‌صورت تخصصی در حوزه روان‌شناسی ارائه می‌دهد.

پزشک خوب پلتفرم نوبت‌دهی آنلاین پزشکان است. در این پلتفرم می‌توان بدون پرداخت هزینه و به‌صورت آنلاین از پزشکان و متخصصان سلامت نوبت گرفت.

بنا بر اعلام پزشک خوب، این وب‌سایت به بیش از ۷۷ هزار پزشک و متخصص سلامت در ۳۰۷ شهر دسترسی دارد و ماهانه بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از خدمات آن استفاده می‌کنند.

به گفته «محمد ریاحی»، سرپرست مارکتینگ پزشک خوب، هدف اصلی از راه‌اندازی روان‌درمان «گسترش حوزه سلامت روان و نیاز به ارائه خدمات تخصصی‌تر برای آن» بوده است. ریاحی معتقد است: «رشد چشمگیر حوزه سلامت روان و همین‌طور نیاز به خدمات حوزه روان‌شناسی در سال‌های اخیر نیاز به تمرکز بر این بخش را افزایش داده است. اگر در سال‌های نه‌چندان دور توجه به حوزه سلامت روان در میان افراد مختلف کمتر بود، این روزها این حوزه اهمیت بیشتری پیدا کرده است.»

او می‌گوید: «روان‌درمان برای پاسخ به این نیاز اصلی راه‌اندازی شده است تا جامع‌ترین خدمات را به کاربرانی در سراسر ایران ارائه کند.»

سرپرست مارکتینگ پزشک خوب «داشتن بزرگ‌ترین شبکه روان‌شناسان ایران»، «بهتر دیده‌ شدن متخصصان»، «پیشنهاد دقیق متخصص براساس نیاز کاربران» و «دسترسی به نظرات صادقانه کاربران» را از مزیت‌های پلتفرم روان‌درمان برمی‌شمرد. او به مزیت‌های دیگری مانند «تأیید آکادمی تمامی متخصصان»، «دسترسی از هرجا، درهرزمان و با هرروش»، «داشتن جامع‌ترین وبلاگ تخصصی روان‌شناسی» و «قدرت‌گرفتن از اعتبار پزشک خوب» نیز اشاره می‌کند.

به گفته ریاحی، این بستر اختصاصی تضمین می‌کند که صرف‌نظر از زندگی در هر شهر، متخصصان به‌صورتی حرفه‌ای دیده شوند و کاربران براساس نیازشان، به روان‌شناسان واجد شرایط دسترسی داشته باشند.

منبع: دیجیاتو

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید