تپسی ۴ میلیون کاربر و ۲۷۲ میلیارد دلار درآمد از اسپانسری یک برنامه در شبکه نسیم جذب کرد

تپسی

به گزارش ریان، تپسی پرده از جزئیات و اهداف قرارداد ۲۰۵ میلیاردی‌اش با شبکه نسیم برداشت. این شرکت با حضور در یک برنامه تلویزیونی پرمخاطب، قصد دارد تا ۴ میلیون کاربر جدید جذب کند و درآمدش را به میزان قابل توجهی افزایش بدهد. اما چرا تپسی این قرارداد را تا الان فاش نکرده بود؟ تپسی در نامه‌ای به سازمان بورس اعلام کرده که افشای زودهنگام این قرارداد به نفع رقیب (اسنپ) بود و می‌توانست برنامه‌های رشد این شرکت را خنثی کند. تپسی در قالب این قرارداد مبلغی حدود ۲۰۵ میلیارد تومان پرداخت می‌کند. تپسی درباره شیوه تعیین این قیمت توضیح […]

به گزارش ریان، تپسی پرده از جزئیات و اهداف قرارداد ۲۰۵ میلیاردی‌اش با شبکه نسیم برداشت.

این شرکت با حضور در یک برنامه تلویزیونی پرمخاطب، قصد دارد تا ۴ میلیون کاربر جدید جذب کند و درآمدش را به میزان قابل توجهی افزایش بدهد.

اما چرا تپسی این قرارداد را تا الان فاش نکرده بود؟ تپسی در نامه‌ای به سازمان بورس اعلام کرده که افشای زودهنگام این قرارداد به نفع رقیب (اسنپ) بود و می‌توانست برنامه‌های رشد این شرکت را خنثی کند.

تپسی در قالب این قرارداد مبلغی حدود ۲۰۵ میلیارد تومان پرداخت می‌کند. تپسی درباره شیوه تعیین این قیمت توضیح داده که به دلیل نبود تعرفه مشخص مذاکرات طولانی و چانه‌زنی‌های زیادی انجام داده است.

تپسی پیش‌بینی کرده که با این قرارداد، تا سال آینده درآمدش بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند. جذب 4 میلیون کاربر جدید هدف مهم تپسی از این قرارداد تبلیغاتی است.

منبع: تجارت نیوز

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید