گزینه های وزارت ارتباطات به جشن روز فناوری اطلاعات می آیند

فناوری اطلاعات

به گزارش ریان، نشست خبری سومین مراسم بزرگداشت روز فناوری اطلاعات، یکشنبه 14 مرداد در ساختمان نظام صنفی رایانه ای (نصر تهران) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. علی حکیم جوادی رئیس سازمان نظام صنفی ضمن اشاره به نقش تکنولوژی و فناوری اطلاعات در زندگی روزمره این روزها عنوان کرد: در واقع همه روزها، روز فناوری اطلاعات است، زندگی بشر در این عصر به طوری با فناوری اطلاعات عجین شده که در جای جای زندگی میتوان اثری از تکنولوژی و نقش مهم آن دید. روز گرامیداشت فناوری اطلاعات در تقویم کشور به پاس و حمایت از جریان رشد و توسعه […]

به گزارش ریان، نشست خبری سومین مراسم بزرگداشت روز فناوری اطلاعات، یکشنبه 14 مرداد در ساختمان نظام صنفی رایانه ای (نصر تهران) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

علی حکیم جوادی رئیس سازمان نظام صنفی ضمن اشاره به نقش تکنولوژی و فناوری اطلاعات در زندگی روزمره این روزها عنوان کرد: در واقع همه روزها، روز فناوری اطلاعات است، زندگی بشر در این عصر به طوری با فناوری اطلاعات عجین شده که در جای جای زندگی میتوان اثری از تکنولوژی و نقش مهم آن دید.

روز گرامیداشت فناوری اطلاعات در تقویم کشور به پاس و حمایت از جریان رشد و توسعه این حوزه در کشور در روز 22 تیرماه سالروز تولد حکیم خوارزمی در تقویم ثبت شد. روز ملی فناوری اطلاعات متعلق به نهاد خاصی نیست و متعلق به همه‌ست. هر چند که برگزاری این مراسم گرامیداشت در روز مقرر به دلایل مختلفی مانند همزمانی با ایام محرم و نزدیکی برنامه با نمایشگاه الکامپ به تعویق افتاد، اما فرصتی برای برگزار کردن آن در تاریخ 16 مردادماه به دست آمده است.

در ادامه این نشست حسام اسدی از هیئت برگزارکننده گرامیداشت روز ملی فناوری اطلاعات در کشور از پنج محور مطالبه‌گری سخن گفت: اولین محور بحث فیلترینگ و دومین محور این روز منابع انسانی است.

علی حکیم جوادی رئیس سازمان نصر از انتخاب محمدرضا عارف به عنوان معاون اول ریاست جمهوری به نیکی یاد کرد و سابقه وی را در حوزه فناوری به چشم یک فرصت برای این سازمان و شاخه‌های مربوطه نام برد.

به گفته وی قرار است گزینه های وزارت در مراسم روز فناوری اطلاعات دعوت شوند و حضور یابند.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید