نقشه اکوسیستم لندتک رونمایی می‌شود

لندتک

به گزارش ریان، رویداد بزرگ لندتک 17 و 18 مرداد در سالن ضرغام در محله آزادی برگزار میشود، رضا قربانی، مدیرعامل مجموعه راه‌کار در نشست خبری این رویداد ضمن اشاره به اهمیت لندتک گفت: در کنار فینتک، بحث لندتک این روزها در کشور بسیار فراگیر شده و زمان پرداختن به این حوزه فرا رسیده است. مازیار نوربخش، رئیس کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق بازرگانی تهران نیز صحبت‌های قربانی را تأیید کرد و گفت: ما در اتاق بازرگانی سعی می‌کنیم از تشکل‌های مختلف حمایت کنیم. اتاق جایی است که نمایندگان بخش خصوصی در مقابل تصمیم‌گیران دولتی قرار می‌گیرند و دسترسی […]

به گزارش ریان، رویداد بزرگ لندتک 17 و 18 مرداد در سالن ضرغام در محله آزادی برگزار میشود، رضا قربانی، مدیرعامل مجموعه راه‌کار در نشست خبری این رویداد ضمن اشاره به اهمیت لندتک گفت: در کنار فینتک، بحث لندتک این روزها در کشور بسیار فراگیر شده و زمان پرداختن به این حوزه فرا رسیده است.

مازیار نوربخش، رئیس کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق بازرگانی تهران نیز صحبت‌های قربانی را تأیید کرد و گفت: ما در اتاق بازرگانی سعی می‌کنیم از تشکل‌های مختلف حمایت کنیم. اتاق جایی است که نمایندگان بخش خصوصی در مقابل تصمیم‌گیران دولتی قرار می‌گیرند و دسترسی نزدیک‌تری به آنها پیدا می‌کنند. ما تلاش کرده‌ایم که در جلسات کمیسیون مباحث مربوط به حوزه لندتک را بررسی کنیم و یکی از این موارد، مربوط به بخشنامه بانک مرکزی و مشکل لندتک‌ها بود و سعی کردیم نظرات فعالان را با بانک مرکزی در میان بگذاریم.

مینا والی، نایب رئیس هیئت مدیره راهکار، در ادامه این نشست گفت: ما از یک سال پیش برنامه‌ریزی‌های لازم برای رویداد لندتک را انجام داده‌ایم و در این مسیر فهرستی از شرکت‌ها و بانک‌ها و PSP ها و پرداخت‌یارها را فراهم کرده‌ایم و توانستیم حدود ۱۰۰ کسب‌وکار این حوزه را شناسایی کنیم.

رضا جمیلی، از راه‌کار، اضافه کرد: «مهمترین اتفاق رویداد لندتک، رونمایی از نقشه اکوسیستم است. پیامی که در این رویداد منعکس می‌شود این است که تجارت الکترونیک ایران به نقطه آغازین رقابت بازگشته و لندتک نقش مهمی در این تغییر دارد.»

در پایان، میثم سلیمانی، مدیر محتوای راهکار، گفت: «شرکت‌های لندتکی در تلاشند تا یک بلک لیست ایجاد کنند که اگر کسی وام خود را پرداخت نکند، نتواند از سایر شرکت‌ها وام بگیرد. این رویداد می‌تواند تعامل بین یوزر نهایی، شرکت‌های لندتکی و تأمین‌کنندگان مالی را تقویت کند.»

 

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید