دیجی پون، استارتاپی که خرید کد تخفیف را امکان پذیر میکند

دیجی پون

به گزارش ریان، یکی از تیم های مستقر در پلنت، تیم دیجی پون است. گفتگویی با سیاوش محسنیان، فاندر این تیم داشتیم: خودتان را معرفی کنید: استارتاپ شما چیست و چه چالشی را حل میکند؟ دیجی پون از واژه Digital Coupon برگرفته شده است و کدهای تخفیف و کارت های هدیه با قابلیت فروش و نگهداری امن برای کاربران خود ایجاد میکند که فعلا در ساید B2B, به سازمان ها خدمات خود را ارائه می دهد. ایده استارتاپتان از کجا به ذهنتان رسید؟ در تابستان 1402 هر روز کد های تخفیف متفاوتی از دیجی کالا دریافت میکردم که نیازی به […]

به گزارش ریان، یکی از تیم های مستقر در پلنت، تیم دیجی پون است. گفتگویی با سیاوش محسنیان، فاندر این تیم داشتیم:

خودتان را معرفی کنید:

استارتاپ شما چیست و چه چالشی را حل میکند؟

دیجی پون از واژه Digital Coupon برگرفته شده است و کدهای تخفیف و کارت های هدیه با قابلیت فروش و نگهداری امن برای کاربران خود ایجاد میکند که فعلا در ساید B2B, به سازمان ها خدمات خود را ارائه می دهد.

ایده استارتاپتان از کجا به ذهنتان رسید؟

در تابستان 1402 هر روز کد های تخفیف متفاوتی از دیجی کالا دریافت میکردم که نیازی به استفاده از آنها نداشتم به فکرم رسید که چرا یک پلتفرم برای فروش امن این دارایی ها و تبدیلشان به کد تخفیف هایی که نیاز دارم وجود ندارد تا کاربران بتوانند به صورت امن کد تخفیف/ کارت هدیه مد نظرشان را خریداری کنند. البته شایان ذکر است که بعد ها طبق تحقیقاتی که انجام دادیم, متوجه شدیم که ۸۰ درصد کد تخفیف ها به استفاده نمی رسند و اصطلاحا no action باقی می مانند پس فرصت را برای راه اندازی استارتاپی که به این نیاز پاسخ مناسبی ارائه دهد را غنیمت شمردم و تصمیم گرفتم دیجی پون را تأسیس کنم.

چطور تیم جمع کردید و در حال حاضر چه تخصص هایی در تیم دارید؟

در حال حاضر دیجی پون 8 نفر نیرو فعال در ۶ تیم طراحی، محصول، مالی، تولید محتوا، فروش و توسعه کسب و کار دارد. و من هم به عنوان برنامه نویس و بنیانگذار و مدیر مجموعه مشغولم.

از چه مجموعه هایی حمایت گرفتید؟

در اسفند ماه 1402 موفق شدیم از پلنت، اسمارت مانی دریافت کنیم.

آیا در مسیر کارتان پیوت داشتید؟

از ابتدای لانچ محصول اولیه دیجی پون تا اکنون 2 بار پیوت کردیم.

در طی فرایند کشف نیاز های بازار هدف، از محصول اولیه که با مدل B2C لانچ شده بود و هنوز آن را داریم، بیزینس مدلمان را به سمت B2B بردیم و پس از لانچ آن بیش از پیش هم موفق شدیم.

از چالش های مسیرتان بگویید:

در مسیر پیشرفت استارتاپ روز هایی هست که به دره مرگ نزدیک می شدیم، اما همه مشکلات را با همراهی خانم تینا آمری، هم بنیان گذار دیجی پون که در طی این مسیر هیچ وقت اجازه نداد دیجی پون از لحاظ مالی به عقب برگردد با موفقیت پشت سر گذاشتیم. به قطع پیدا کردن ایشان بعنوان هم بنیانگذار بهترین دستاورد من و دیجی پون می باشد.

بازار رقبای داخلی و خارجی شما چطور است؟

در بین رقبای ایرانی، شرکت هایی هستند که به صورت فیزیکی خدمات دیجی پون شامل کد تخفیف و کارت هدیه اختصاصی برای سازمان ها را ارائه می دهند، در حالی که دیجی پون تنها شرکتی است که به صورت کاملا دیجیتالی و دوستدار محیط زیست خدمات خود را ارائه می دهد. از طرفی هم امکان خرید و فروش امن دارایی ها را نیز برای صاحبان آن ها فراهم کرده است.

در بین رقبای خارجی هم می توان به Coupon Birds, Brad’s Deals, و RetailMeNot اشاره کرد.

سخن پایانی یا جمع بندی:

در نهایت هدف اصلی ما در دیجی پون این است که در وضعیت اقتصادی موجود با ارائه راهکار های مالی نوآورانه، زندگی مالی افراد و تجربه خرید آن ها را شیرین تر کنیم. تیم دیجی پون بر این باور است که مسیر رسیدن کاربران خود به اهداف مالیشان را هموار کند.

 

 

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید