دومین وردپرس سامیت برگزار شد

وردپرس

به گزارش ریان، دومین وردپرس سامیت، پنجشنبه 25 مردادماه در سالن همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی توسط ژاکت برگزار شد. در این رویداد، ژان بقوسیان، بنیانگذار شرکت مدیر سبز بر استفاده دیجیتال مارکترها از هوش مصنوعی تاکید کرد و گفت: عدم استفاده از هوش مصنوعی (AI) باعث از رده خارج شدن از بازار دیجیتال می شود. وی افزود: فعالان وردپرس می توانند از هوش مصنوعی در زمینه های تحقیقات بازار، تبلیغ نویسی، تحلیل تبلیغ و بازنویسی و تولید مقاله باکیفیت استفاده کنند. در تحقیقات بازار، ابزارهای هوش مصنوعی مطرح مانند جمینای، می توانند کامنت های سایت های معروف را تحلیل […]

به گزارش ریان، دومین وردپرس سامیت، پنجشنبه 25 مردادماه در سالن همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی توسط ژاکت برگزار شد.

در این رویداد، ژان بقوسیان، بنیانگذار شرکت مدیر سبز بر استفاده دیجیتال مارکترها از هوش مصنوعی تاکید کرد و گفت: عدم استفاده از هوش مصنوعی (AI) باعث از رده خارج شدن از بازار دیجیتال می شود.

وی افزود: فعالان وردپرس می توانند از هوش مصنوعی در زمینه های تحقیقات بازار، تبلیغ نویسی، تحلیل تبلیغ و بازنویسی و تولید مقاله باکیفیت استفاده کنند. در تحقیقات بازار، ابزارهای هوش مصنوعی مطرح مانند جمینای، می توانند کامنت های سایت های معروف را تحلیل کنند.

بقوسیان اضافه کرد: با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی می توان مقالات باکیفیت از سایت های مختلف با زبان های مختلف به زبان فارسی تهیه کرد، همچنین می توان از فیلم های موجود با استفاده از هوش مصنوعی متن های باکیفیت برای سایت تهیه کرد. محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی به سایت ما لطمه نمی زند، در صورتی که بتوانیم با استفاده از این ابزارها محتوای باکیفیت تولید کنیم.

هادی تایانلو هم بنیانگذار و CTO تاپین در سخنرانی با موضوع درآمد باورنکردنی در سال از افزونه لجستیک نیز گفت: تجارت الکترونیک ایران یک بازار یک هزار و ۳۰۰همتی است، تعداد کل معاملات تجارت الکترونیکی ۳میلیارد و ۶۰میلیون فقره است.

وی با بیان اینکه حدود ۵۴درصد از واحدهای تجارت الکترونیک صرفا در خرده فروشی فعالند اظهار داشت:بیشترین زمینه فعالیت واحدهای تجارت الکترونیک در حوزه فروش کالا است ،۶۲درصد فعالیت واحدهای تجارت الکترونیک در زمینه فروش کالا،۱۱درصد خدمات اطلاعات، ارتباطات و اطلاع رسانی ،۱۰درصد خدمات آموزشی،فرهنگی و هنری،۴درصد خدمات پشتیبانی و توسعه کسب و کار و ۱۳درصد سایر خدمات است.

تایانلو در خصوص استفاده از روش های ارسال کلا نیز گفت:بیشترین درصد حمل و نقل کالا از طریق شرکت ملی پست انجام می شود،۶۰ درصد حمل و نقل کالا توسط شرکت ملی پست،۲۰درصد شبکه توزیع کسب و کار ، ۱۳درصد توسط شرکت های باربری بین شهری، ۹درصد شرکت های پست خصوصی،۹درصد شرکت های پیک خصوصی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰درصد مرسولات شرکت ملی پست در حوزه تجارت الکترونیک از طریق تاپین انجام می شود افزود: علاوه بر حمل و نقل زمینی پست،حمل و نقل ریلی نیز داریم ،۱۰۰درصد ارسال حمل و نقل ریلی از طریق تاپین انجام می شود.

او در خصوص جایگاه تاپین در لجستیک(ارسال) ایران بیان کرد: تاپین در واقع یک هاب رابط برنامه نویسی نرم افزا(API) است ،که از یک سمت با شرکت های حمل و لجستیکی کار می کند نه صرفا شرکت های حمل بلکه شرکت هایی که بحث انبار ،بیمه و پرداخت را انجام می دهد و در ساید دیگر فروشگاه ها،فروشگاه ساز ویا توسعه دهنده های نرم افزار(دولوپر) است،در واقع یک اتصالی وجود دارد بین دولوپرها و APIتاپین برای دسترسی به کل بازار لجستیک با در نظر گرفتن حذف پیچیدگی ها است.

تایانلو افزود: تاپین یک وب سرویس محاسبه قیمت،وب سرویس رهگیری،احراز نشانی،تبدیل کدپستی،لاکر هوشمند،روش پرداخت و بیمه است و این خدمات از طریق این پلتفرم ارائه می شود.در تاپین می توان با فروش افزونه،دریافت پاداش ثبت نام کاربر جدید می توان درآمد کسب کرد.

او اضافه کرد: ماراتن توسعه اپلیکیشن ها توسط تاپین انجام خواهد شد و همه توسعه دهنده ها می توانند در این ماراتن شرکت کنند و بهره ببرند.

منبع: توسعه برند

 

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید