ابهاماتی در مورد مناقصات هیات امنا وجود دارد

وحید اسکویی دبیر کمیته علوم آزمایشگاهی انجمن حامی تجهیزات و ملزومات دارویی مرآت گفت: هیات امنا اقدام به خرید محصولات آزمایشگاهی کرده که قیمت آنها چند برابر قیمت محصولات مشابه موجود در بازار است. این رویکرد باعث شده عملا فروش برخی شرکت‌های تامین‌کننده محصولات آزمایشگاهی تضمین شود.

 ریان به نقل از درمانا: یکی از اهداف تشکیل هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران، صرفه‌جویی ارزی در درمان بیماران و خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی است. حال سوال این که این هدف تا چه میزان محقق شده است؟

🔹هیات امنا بسته به نیاز کشور گاهی مناقصاتی را برای خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی برگزار و از طریق این مناقصات تجهیزات داخلی یا وارداتی موردنیاز را خریداری می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد ابهاماتی در مورد مناقصات هیات امنا وجود دارد.

🔹وحید اسکویی دبیر کمیته علوم آزمایشگاهی انجمن حامی تجهیزات و ملزومات دارویی مرآت گفت: هیات امنا اقدام به خرید محصولات آزمایشگاهی کرده که قیمت آنها چند برابر قیمت محصولات مشابه موجود در بازار است. این رویکرد باعث شده عملا فروش برخی شرکت‌های تامین‌کننده محصولات آزمایشگاهی تضمین شود. مثلا یک انکوباتور باکیفیت تولید داخل، ۲۶ میلیون تومان قیمت دارد اما یک انکوباتور تولید داخل دیگر با ۵۰ میلیون تومان قیمت، می‌فروشد و هیات امنا هم آن را می‌خرد، با این حال به نظر می‌رسد ابهاماتی در مورد مناقصات هیات امنا وجود دارد.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید