بهره برداری از سی تی اسکن بیمارستان بوعلی بیرجند تا سال آینده

سی تی اسکن بیمارستان بوعلی بیرجند تا سال آینده بهره برداری می شود.

به گزارش ریان به نقل از درمانا، سرپرست اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش که به بیرجند سفر کرده است در مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان بوعلی ارتش از وجود ۳۸ بیمارستان ارتش در کشور خبر داد و گفت: اقدامات عمده‌ای در زمینه نوسازی، بهسازی و تجهیزات بیمارستان‌های ارتش در کشور، در حال انجام است که قول می‌دهیم در تجهیز بیمارستان بوعلی بیرجند با بهترین امکانات بکوشیم.

سرهنگ زارعی با بیان اینکه تجهیزاتی مانند سیتی اسکن، بخش سنجش تراکم استخوان، ماموگرافی، او پی جی، ار وی جی و تجهیزات کامل آزمایشگاهی را دراین بمیارستان فراهم خواهیم کرد افزود: این امکانات، در اختیار عموم مردم و خانواده نیرو‌های مسلح قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه تجهیزات و وسایل که نیاز به زیرساخت ندارد تا سه ماه آینده فراهم می‌شود گفت: سی تی اسکن که نیازمند فراهم کردن بستر‌های لازم است نیز تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

امیر شاطری فرمانده ارشد آجا در استان نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از پرجمعیت‌ترین نیرو‌های مسلح، نیروی ارتش است گفت: حوزه سلامت جزو مهمترین مسائل است و سلامت از نعمت امنیت برای ما مهمتر است و باید در این مورد بیشتر توجه شود.
در این مراسم سرهنگ عبدالهی به عنوان رئیس جدید بیمارستان بوعلی ارتش بیرجند معرفی و از خدمات سرهنگ شکیب قدردانی شد.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید