رونمایی دیجی پون از پکیج بوی ماه مهر برای کارمندان سازمان ها

دیجی پون

به گزارش ریان، محتوای کامل و جامع این پکیج اصلی ترین مزیت توزیع آن به سازمان ها، کارخانه ها و شرکت هاست. داشتن کیف پول هوشمند سازمانی، که خدمات کاملا الکترونیکی را به کارمندان سازمان ها ارائه میدهد سبب شده تا دیجی پون در بین رقبای خود رکورد بی سابقه ای داشته باشد. سازمان ها، کارخانه ها و شرکت ها میتوانند این پکیج شگفت انگیز را برای مدیران و کارمندان و کارگرانخود تهیه کرده و به دفعات متعدد و روش کاملا آسان به صورت آنلاین، پکیج ها و کد ها را در کیف پول اختصاصی دیجی پون شارژ کنند. مزایای […]

به گزارش ریان،

محتوای کامل و جامع این پکیج اصلی ترین مزیت توزیع آن به سازمان ها، کارخانه ها و شرکت هاست. داشتن کیف پول هوشمند سازمانی، که خدمات کاملا الکترونیکی را به کارمندان سازمان ها ارائه میدهد سبب شده تا دیجی پون در بین رقبای خود رکورد بی سابقه ای داشته باشد. سازمان ها، کارخانه ها و شرکت ها میتوانند این پکیج شگفت انگیز را برای مدیران و کارمندان و کارگرانخود تهیه کرده و به دفعات متعدد و روش کاملا آسان به صورت آنلاین، پکیج ها و کد ها را در کیف پول اختصاصی دیجی پون شارژ کنند.

مزایای استفاده از خدمات دیجی پون

● دیجی پون با ارائه پکیج های مختلف در نظر دارد تا بازار کارت های هدیه خدماتی را در بر بگیرد و به صورت ویژه ای خدمات B2B را برای سازمان ها ارائه بدهد.
● پشتیبانی اختصاصی یکی از مزیت های دیجی پون نسب به رقبا هست که در این پشتیبانی کارمندان سازمان همه خدمات پشتیبانی را نیز از دیجی پون دریافت میکنند.
● تجربه بی نظیر و مقرون به صرفه در تمام فعالیت ها مانند خرید لباس و لوازم تحصیلی و خوراک ، صفر تاصد سفر و تفریحات آبی ، آموزش و امور رفاهی، همه و همه با کلی کارت هدیه و کد تخفیف های ویژه برای کارمندان سازمان ها امکان پذیر شده است.
● داشتن کیف پول دیجیتالی و اختصاصی برای هر کاربر با شعار حفظ محیط زیست و دوری از کارت های فیزیکی.

همکاری دیجی پون با برند های مطرح

دیجی پون در حال حاضر خدمات سازمانی به شرکت های معتبری ارائه می دهد. همچنین افتخار داشتن همکاری با برند ها و تامین کننده ها از جمله : اسنپ،هایپر استار، پول تیکت، اسنپ تریپ، تکنولایف ، آچاره، بانی مد، اتاقک، افق کوروش، ، نماوا، اسنپ فود، آچاره، جین وست، اکتیک و برند های دیگر را دارد.
این پکیج که با همکاری 40 برند محبوب تامین کننده دیجی پون، طراحی و تهیه شده است؛ علاوه بر کارت های هدیه متنوع ، کدهای تخفیف اختصاصی را نیز تامین کرده ؛ و همینطور قرعه کشی های متنوعی را برای هر سازمان به صورت مستقلی در نظر گرفته.

برای دیدن پکیج بوی ماه مهر به لینک زیر مراجعه کنید:

https://b2b.digipon.ir

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید