فرجام تلخ برای قاچاقچی ۱۰۷ دستگاه تجهیزات پزشکی در ملایر

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ملایر گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز این شهرستان به پرونده نگهداری و عرضه ۱۰۷ دستگاه تجهیزات پزشکی قاچاق رسیدگی کرد.

به گزارش ریان به نقل از درمانا، سعید کریمی روز چهارشنبه افزود: این کالاهای قاچاق شامل ۴۳ دستگاه فشارسنج، ۲۹ دستگاه ترازو دیجیتال، ۱۲ دستگاه ماساژور، هشت دستگاه بخور و ۱۵ عدد انواع تجهیزات پزشکی به ارزش ۸۳۳ میلیون ریال است.

 

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام نگهداری و عرضه کالا قاچاق را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

 

کریمی گفت: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر پیرامون کشف کالا قاچاق از یک واحد صنفی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

 

ضبط لاستیک خودرو قاچاق در بهار

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهار از صدور جریمه ۲۱۱ میلیون ریالی برای قاچاق لاستیک خودرو خارجی خبر داد.

 

بهادر جانجان افزود: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان بهار به پرونده قاچاق ۱۲ حلقه لاستیک خودرو خارجی به ارزش ۲۱۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

 

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهار اظهار کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

 

جانجان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گلوگاه شهید زارعی از یک خودرو وانت محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید