آیین گرامیداشت چهل و نهمین سالگرد اورژانس ۱۱۵ برگزار شد

صبح امروز و همزمان با فرا رسیدن هفته و روز اورژانس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آیین گرامیداشت چهل و نهمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵ در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش وبدا، دکتر محمدرضا ظفرقندی در حاشیه این مراسم از آمبولانس آموزشی اورژانس مازندران که برای آموزش های عمومی در تجمعات و ایام مختلف هفته برای مردم و دانش آموزان مورد استفاده قرار می گیرد، بازدید کرد.

وزیر بهداشت با تقدیر از تولید محتوای آموزشی برای عموم مردم و دانش آموزان، خواستار گسترش آمبولانس های آموزشی در راستای توانمندتر کردن جامعه شد.

 ۲۶ شهریورماه ۱۳۵۴ و به دنبال ریزش سقف بخشی از سالن انتظار از ترمینال های فرودگاه بین المللی مهرآباد، اورژانس کشور با فعالیت ۱۴ پایگاه اورژانس تاسیس شد و در حال حاضر با سه هزار و ۳۰۰ پایگاه در سراسر کشور در حوزه های جاده ای، شهری، هوایی و دریایی در خدمت مردم است.

در این مراسم علاوه بر نیروهای سازمان اورژانس کشور، سردار حسینی، رییس پلیس راهور کشور، دکتر صادق نیت، مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی، دکتر کرمانپور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و دکتر نجاتیان، رییس کل سازمان نظام پرستاری حضور داشتند.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید