آرمان فلسطین و نابودی اسرائیل به ثمر خواهد نشست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران طی پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت و بیان داشت:آرمان فلسطین و نابودی اسرائیل به حول و قوه الهی به ثمر خواهد نشست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان «شهید سید حسن نصرالله» پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت سید حسن نصرالله به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر شهادت سید مقاومت، روحانی وارسته، رهرو مکتب امام حسین (ع) و فرمانده دلاور سپاه اسلام، جناب سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان فوق تاسف و تاثر است؛ این مجاهد بزرگ و عالم بابصیرت و شجاع، عمری را در راه مبارزه حق علیه باطل و دفاع از آرمان فلسطین و محور مقاومت سپری کرد و چند دهه این نهضت عظیم را رهبری کرد و در نهایت به آرزوی دیرینه اش که شهادت فی سبیل الله بود رسید و به خیل عظیم شهداء پیوست.

شخصیت وارسته، روحیه دلاوری و آزادگی و بصیرت کم نظیر این مرد بزرگ، خاری در چشم دشمنان به ویژه جانیان رژیم اشغالگر قدس بود و قریب به ۳۰ سال، علاوه بر ایستادگی و دفاع در برابر رژیم منحوس صهیونیستی، شاگردان و رهروانی را پرورش داد که بی شک راه و منش او را ادامه خواهند داد.

این شهید بزرگوار، از رهبران اصلی جنبش مقاومت و آرمان فلسطین بود که از سنین جوانی در منطقه بازویه لبنان با همکاری و همراهی با امام موسی صدر و شهید مصطفی چمران و دیگر همرزمانش، منش و مرام مبارزه را تمرین کرد و تا پایان عمر، در این راه ثابت قدم و استوار بود.

جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در ترور فرماندهان حزب الله و تجاوز نظامی به لبنان، در سایه سکوت جامعه جهانی و حامیان غربی، به ویژه آمریکا بار دیگر چهره های دروغگوی این کشورها را در حمایت از حقوق بشر، قانون، اخلاق و انسانیت برملا کرد. آدم کشان اسرائیلی و حامیان جلادش بدانند که جوانان مبارز مسلمان انتقام این جنایت بزرگ و نابخشودنی را خواهند گرفت و آرمان فلسطین بزرگ و نابودی اسرائیل به حول و قوه الهی به ثمر خواهد نشست.

شهادت این مرد بزرگ و صالح را به محضر صاحب الزمان حضرت مهدی (عج)، نایب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، آحاد مسلمانان جهان و همه آزادیخواهان مدافع آرمان فلسطین مظلوم، تبریک و تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم همه مسلمانان جهان در سایه وحدت، انسجام و همبستگی و لطف الهی، این غده سرطانی را از صفحه تاریخ محو کنند.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید