رژیم صهیونیستی به نابودی حتمی خود نزدیک‌تر می شود

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم اردبیلی مشاور شهردار و مدیر کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در پیامی شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است: شهادت هنر مردان خداست” و آنان که در همه ابعاد زندگیشان با خدا زیستند را حقی کمتر از شهادت نصیب نخواهد شد. شهادت مجاهد نستوه و اسوه مقاومت اسلامی “سید حسن نصرالله” اگر چه قلب تمامی مسلمین و مردم آزاده ایران و جهان را فشرد اما دشمنان بدانند همچنان حزب الله زنده، پابرجا و پاینده است و ادامه خواهد یافت.

رژیم منحوس صهیونیستی با بی ارزشی تمام خشنود از به شهادت رساندن عزیزان ماست اما غافل از آنست که روز به روز به نابودی حتمی خود نزدیکتر می گردد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی آزادگان جهان به ویژه مردم مقاوم لبنان، اقدام سفاکانه جنایتکاران تروریستی را محکوم نموده و همانطور که در کلام رهبری آمده است: جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه مهمی وارد کنند. همه‌ی نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید