انتشار اسناد حقوق میلیاردی مدیران شرکت های هیات امنا در تیر ماه 1403 / آقای صفوی معوقات پرستاران را دریابید

به گواه متخصصان حوزه سلامت کشور ، در موقعیت حساس کنونی که پرداخت حقوق پرستاران استخدامی در کار آفرینان آوا از زیر مجموعه های مدیریتی آقای صفوی بعضا با تعویق چند ماهه و با حداقلی ترین وضعیت ممکن پرداخت می شود ، انتشار فیش های میلیاردی بدون ارائه تکذیبیه شفاف میتواند کادر درمان را به نظام جمهوری اسلامی ایران ، دولت و نظام سلامت بد بین کند و بقین داریم که مجموعه مدیران زیر مجموعه دکتر ظفرقندی از جمله شخص آقای صفوی که در سال های گذشته زحمات بیشماری برای حوزه سلامت این کشور کشیده اند با شفافیت سریع و قاطع از هرگونه تکمیل پازل دشمن امتناع ورزیده و قلب پرستاران، زحمت کشان و دلسوزان این مرز و بوم را با تکذیبیه قاطع شاد خواهند کرد.

پس از آنکه فیش های حقوق مدیران شرکت های زیر مجموعه هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با مدیریت صفوی در هفته گذشته توسط رسانه شرق منتشر شد، روابط عمومی هیات امنا با پاسخی تند و درشت پس از تکذیب آنکه جمع دریافتی های مدیران از سقف سالیانه در سال 1401 بیشتر نبوده است و بدون تایید یا تکذیب فیش منتشر شده برخی منتقدان را به هم صدایی با دشمنان ایران و نظام متهم کرد و در فضایی نیمه شفاف از انتشار کل فهرست حقوق و دستمز ها امتناع کرد.

در ادامه انتشار فیش های حقوق و دستمزد در روز های گذشته سایت دیده بان ایران به انتشار فیش های حقوقی خرداد سال 1402 مبادرت کرد که تا این لحظه استراتژی هیات امنا سکوت پیرامون این فیش حقوقی بوده است.

امشب برخی رسانه ها با انتشار فیش حقوقی تیر ماه سال 1403 مدیران شرکت *** از زیر مجموعه های هیات امنای صرفه جویی ارزی ادعا نمودند که مدیران این شرکت حقوق یک میلیاردی دریافت کرده اند که تا این لحظه با تکذیبیه هیات امنا و متهم کردن منتقدان به “ابزار دست دشمنان” توسط روابط عمومی آقای صفوی روبرو نشده است.

بزرگترین سوالی که از آقای صفوی به عنوان یکی از مدیران شاخص بازمانده از دولت شهید رییسی در دولت دکتر پزشکیان داریم این است که ، لطفا یکبار برای همیشه این موضوع را با انتشار فهرست کامل حقوق و دستمزد مدیران در سال های 1401 ، 1402 و 1403 منتشر کنید تا روسیه شود هر آنکه در او غش باشد.

به گواه متخصصان حوزه سلامت کشور ، در موقعیت حساس کنونی که پرداخت حقوق پرستاران استخدامی در کار آفرینان آوا از زیر مجموعه های مدیریتی آقای صفوی بعضا با تعویق چند ماهه و با حداقلی ترین وضعیت ممکن پرداخت می شود ، انتشار فیش های میلیاردی بدون ارائه تکذیبیه شفاف میتواند کادر درمان را به نظام جمهوری اسلامی ایران ، دولت و نظام سلامت بد بین کند و بقین داریم که مجموعه مدیران زیر مجموعه دکتر ظفرقندی از جمله شخص آقای صفوی که در سال های گذشته زحمات بیشماری برای حوزه سلامت این کشور کشیده اند با شفافیت سریع و قاطع از هرگونه تکمیل پازل دشمن امتناع ورزیده و قلب پرستاران، زحمت کشان و دلسوزان این مرز و بوم را با تکذیبیه قاطع شاد خواهند کرد. رسانه های به عنوان دیده بان شفافیت و عدالت ایران اسلامی منتظر اطلاعیه رسمی هیات امنا هستند، آقای صفوی درنگ جایز نیست، قاطع و شفاف پاسخ دهید.

 

سلامت نیوز در هفته گذشته سوال های زیر را مطرح کرده بود، که پاسخ به آنها می تواند در شفافیت فیش های حقوق میلیاردی مدیران هیات امنا موثر باشد :

۱. آیا هیات امنا حاضر است فیش‌های حقوقی مدیران خود را به صورت عمومی منتشر کند؟
چگونه می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که همه پرداختی‌ها مطابق با سامانه ثبت حقوق و مزایا انجام شده‌اند؟ آیا این سامانه در دسترس عموم قرار دارد؟

۲. اگر ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها نادرست است، آیا هیات امنا مستندات قانونی و حسابرسی‌های مالی معتبر را منتشر خواهد کرد؟
این اقدام می‌تواند به شفافیت و اعتمادسازی کمک کند.

۳. چرا هیات امنا به جای ارائه مستندات واقعی، از اصطلاحات کلی و سیاسی مانند “ابزار دست دشمنان” استفاده می‌کند؟
آیا این زبان دفاعی، جایگزینی برای فقدان مستندات واقعی است؟ چنین ادبیاتی می‌تواند به بدبینی عمومی دامن بزند.

دکتر ظفرقندی، که به عنوان یک رزمنده پاکدست شناخته می‌شود، آیا باید بار اشتباهات گذشته در هیات امنای صرفه‌جویی ارزی را به دوش بکشد؟

 

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید