جانمایی ۳ بازار میوه و تره بار با معماری ایرانی- اسلامی

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از توسعه بازارهای میوه و تره بار در منطقه ۱۷  در قالب ساخت ۳ بازار با معماری ایرانی- اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختیاری زاده با اشاره به جلسه مشترک خود با شهردار منطقه ۱۷ گفت: در این نشست توافقات خوبی با رضا سیفی در خصوص توسعه بازارهای میوه و تره بار در این منطقه انجام شد. به ویژه اینکه مقرر شد تا عملیات ساخت ۳ بازار با معماری ایرانی- اسلامی در این منطقه به زودی اجرایی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه رویکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار توسعه بازارها در شمال و به ویژه جنوب شهر تهران است بر همین اساس خوشبختانه شهردار منطقه ۱۷ نیز نگاه مثبتی برای توسعه این فضاهای خدماتی در محله‌های این منطقه دارد. کما اینکه بازارهای جدید قرار است در محله‌های آذری، وصفنارد و زمزم به زودی ساخته و به بهره برداری برسد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: توسعه کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان از مهمترین اهداف سازمان مدیریت میادین و شهرداری تهران است و بر همین اساس شهرداران مناطق همکاری خوبی در اجرای این هدف دارند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در منطقه ۱۷، حدود ۹ محله؛ فاقد بازار میوه و تره بار است، در تلاش هستیم تا بعد از معرفی زمین از سوی شهرداری منطقه و بررسی و جانمایی بازارهای جدید از سوی سازمان مدیریت میادین به زودی برنامه ساخت و بهره برداری از بازارهای میوه و تره بار در محله‌های فاقد این امکان اجرایی می‌شود.

بختیاری زاده در انتها یادآور شد: در جریان بازدید از محله امامزاده حسن (ع) به همراه شهردار منطقه؛ جانمایی محلی در مجاورت مجتمع تجاری رضوان بررسی شد تا بعد از تأیید این زمین برای ساخت بازار میوه و تره بار؛ اقدامات لازم جهت ساخت و بهره برداری انجام می‌شود.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید