روابط عمومی ها برای ارتقای سلامت مردم یکصدا شوند

سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، بر هماهنگی و هم‌افزایی روابط‌ عمومی‌های دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در نیل به اهداف کلان وزارت بهداشت مانند، افزایش سواد سلامت مردم و ارتقای سلامت جامعه، تاکید کرد.

به گزارش وبدا، دکتر حسین کرمانپور در جلسه هم اندیشی با مدیران روابط‌عمومی دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، که امروز یکشنبه 15 مهرماه 1403 و به صورت وبینار برگزار شد، پس از طرح مشکلات و چالش های مطرح شده در جلسه از سوی مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، با بیان اینکه کل کشور باید در موضوع سلامت نقش آفرین باشند، افزود: روابط‌ عمومی‌ دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور باید برای ارتقای سلامت مردم یکصدا شده و در این زمینه بهترین ایده ها و راهکارها را ارائه دهند.

وی گفت: هر دانشگاهی می تواند لیستی از کارشناسان و متخصصان حوزه های مختلف تهیه و در اختیار روابط عمومی ستاد قرار دهد تا بدین طریق، دایره تعامل و تولید محتوای خبری برای خبرنگاران حوزه سلامت گسترش یابد و هر فردی در هر جایگاهی که قرار دارد، بتواند نقش خود را در ارتقای سلامت جامعه ایفا کند.

سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در ادامه درخصوص مشکلات مطرح شده در جلسه، قول پیگیری داد و خاطرنشان کرد: روابط عمومی دانشگاه ها هرچه قوی تر شوند، به همان نسبت روابط عمومی وزارت بهداشت نیز قدرتمندتر عمل خواهد کرد. اکنون این جمع مختصر است، اما می توانیم کاری کنیم که کل کشور در برنامه های سلامت دخیل شوند و ارتقای سطح سلامتی در فضای کشور، دیده و لمس شود.

گفتنی است، این جلسه با رویکرد معرفی ساختار روابط عمومی دانشگاه ها و طرح مسائل و چالش های موجود در حوزه های زیرساختی، نیروی انسانی و سایر موارد، برگزار و هریک از مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، به بحث و تبادل نظر در محورهای ذکر شده، پرداختند.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید