تصویب شغل دستیاری در دولت دستاوردی بزرگ برای نظام سلامت و آموزش پزشکی

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این که بیشترین خدمات را به مردم در بخش دولتی کارورزان و دستیاران پزشکی برعهده دارند، تصویب شغل دستیاری در دولت را دستاوردی بزرگ برای نظام سلامت و آموزش پزشکی عنوان کرد و گفت: از این حیث این مطالبه به حقی بود که به خوبی به آن پاسخ داده شد.

دکتر فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا، با بیان اینکه تصویب شغل محسوب شدن دستیاری یکی از مطالبات همیشگی دانشجویان رتبه های بالای دستیاری و تخصصی پزشکی از مجلس بوده است، گفت: به دلیل طولانی بودن سنوات و کشیک های طولانی، دانشجویان دستیاری این مطالبه را داشتند که این مهم با پیگیری دکتر ظفرقندی و نظر مساعد دولت محقق شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بیشترین خدمات را به مردم در بخش دولتی کارورزان و دستیاران پزشکی برعهده دارند از این حیث این مطالبه به حقی بود که به خوبی به آن پاسخ داده شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و الوند در مجلس شورای اسلامی تصویب شغل محسوب شدن دستیاری در دولت را سبب حفظ و نگهداشت نخبگان و جلوگیری از خروج پزشکان از کشور برشمرد و گفت: بدون شک از این پس شاهد افزایش کیفیت آموزشی دستیاری و استقبال بیشتر به دستیاری پزشکی خواهیم بود.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید