همایش ملی مهارت‌افزایی و هدایت شغلی در آموزش عالی برگزار می شود

معاونت پژوهشی وزارت علوم، دومین همایش ملی مهارت‌افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای را با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، با هدف تقویت حوزه مهارت آموزی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای در آموزش عالی، معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دومین همایش ملی مهارت‌افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای را با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می کند.

محمد فتحیان با اعلام این خبر افزود: در این همایش، دانشگاه جامع علمی کاربردی مسئولیت اجرای پنل تخصصی استقرار نظام صلاحیت حرفه ای در سطوح عالی اشتغال را برعهده خواهد داشت.

فتحیان در ادامه اظهار داشت: محورهای این همایش شامل نقش فناوری‌های آموزشی در تحول آموزش عالی، روش‌های مشارکت وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در هدایت شغلی دانشجویان، نقش آموزش‌های عالی مهارتی در نظام صلاحیت حرفه‌ای، روش‌های هماهنگی و انطباق برنامه‌های درسی با نیازهای بازار کار، الگوها و تجارب بین المللی در مهارت افزایی و هدایت شغلی دانشجویان، نقش و جایگاه انجمن‌های علمی در مهارت‌افزایی و هدایت شغلی دانشجویان، روش‌ها و راهکارهای استقرار نظام صلاحیت حرفه‌ای در نظام آموزش عالی و روش‌ها و الگوهای مناسب در ارزیابی و سنجش صلاحیت حرفه‌ای می‌باشد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: این همایش روز دوشنبه ۳۰ مهرماه سال جاری از ساعت ۸ الی ۱۷ در مجتمع امام خمینی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

فتحیان در خاتمه اظهار داشت: متقاضیان شرکت در این همایش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://B۲n.ir/mh-msrt مراجعه نمایند.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید