بازدید از امکانات و افتتاح چندین پروژه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با حضور در اردبیل ضمن حضور در اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت و بازدید از امکانات فرهنگی و دانشجویی، چندین طرح دانشگاه علوم پزشکی اردبیل را افتتاح کرد.

به گزارش وبدا، دکتر مسعود حبیبی، دیروز شنبه 29 مهرماه در آیین اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در سالن مدافعان حرم اردبیل، مأنوس بودن با قرآن را افتخار بزرگی دانست و اظهار داشت: هر چقدر با قرآن مأنوس باشیم مشکلات فردی و اجتماعی ما کمتر می شود و براساس فرمایش مقام معظم رهبری، اگر قرآن در دل ما و زندگی ما وجود داشته باشد شاهد هیچ بن بستی در زندگی و جامعه نخواهیم بود.

وی ضمن تسلیت شهادت یحیی سنوار گفت: این شهید بزرگوار به عنوان اسطوره مردم فلسطین تا آخرین لحظه شهادت در آرمان ها و اهداف خود ثابت قدم بود و برای همه مسلمانان جهان این یادگاری را از خود به جا گذاشت.

معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: رزمندگان و مبارزان فلسطین و غزه و حزب الله لبنان همان کسانی هستند که راه امام حسین علیه السلام را دنبال می کنند و رژیم نژادپرست صهیونیستی گمان کرد با شهادت سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه، یحیی سنوار و شهدای جبهه مقاومت می تواند این نهضت آزادی بخش را خاموش کند در حالیکه این خون ها و پایداری ها باعث شعله ورشدن این نهضت شده و همه جهانیان به ذات پلید صهیونیست‌ها پی برده اند.

دکتر حبیبی با بیان اینکه ما دانشگاهیان وظیفه داریم در زمینه های مختلف انسجام و همدلی و وفاق قوی تری داشته باشیم و دانشجویان و جوانان قرآنی در این زمینه می توانند موثر باشند، به نقش مهم انجمن های علمی دانشجویی در پژوهش های قرآنی اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به عمق قرآن و مأنوس بودن با معارف قرآن از جمله اقداماتی است که می توانیم انجام بدهیم و انجمن های علمی دانشجویی نیز می توانند با پژوهش های قرآنی در این راستا حرکت کنند.

در این مراسم دو کتاب ” کار برای خدا دلسردی ندارد” در خصوص اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه و ” ره آورد” پیرامون گزارش عملکرد معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رونمایی و از برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تجلیل شد.

افتتاح طرح های فرهنگی و دانشجویی

سالن پرورش اندام مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص)، اولین مرکز فرهنگی قرآن و عترت بیمارستانی مدافعان سلامت در بیمارستان امام خمینی (ره) و خوابگاه متأهلی ریحانه در قالب ۱۰ سوئیت دوخوابه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور دکتر مسعود حبیبی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت افتتاح شد.

وی همچنین از معاونت فرهنگی و دانشجویی و سالن تربیت‌بدنی و همچنین سرای دانشجویی دخترانه شهید رئیسی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بازدید و در نشست صمیمی سه ساعته با دانشجویان این دانشگاه به پرسش های آنها پاسخ گفت و با اشاره به نقش مهم دانشجویان در فضای دانشگاه، تأکید کرد: می خواهیم از توان و ظرفیت دانشجویان که دارای ابتکار و خلاقیت هستند و انگیزه و خرد جمعی دارند، استفاده کنیم چرا که ایمان داریم دانشجو محوری، رکن موفقیت است.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید