بین المللی سازی از محورهای مهم برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اهمیت افزایش ظرفیت های بین المللی سازی در برنامه هفتم توسعه کشور گفت: تنوع دانشگاهی در سطح شهر تهران زمینه ساز افزایش ظرفیت بین المللی است که دانشگاه علوم پزشکی ایران در این زمینه شاخص است.

دکتر نادر توکلی در گفت و گو با خبرنگار وبدا با اشاره به اینکه موضوع بین المللی سازی از محورهای مهم برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی ایران است، افزود: توجه به توسعه فرهنگ آموزش و درمان در کشورهای منطقه با توجه به در دسترس بودن، زمینه ساز افزایش ظرفیت های بین المللی است که طی هفته های گذشته دوره‌های مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی برای روسای شبکه‌های بهداشت و درمان کشور تاجیکستان با همکاری معاونت بین الملل وزارت بهداشت برگزار شد.

وی به پروژه های در دست اقدام این دانشگاه پرداخت و افزود: نگاه ویژه ما در حال حاضر به ساماندهی و تکمیل پروژه های شبکه بهداشت و درمان نواحی حاشیه ای شهر تهران است تا کیفیت خدمت رسانی در این نواحی بهبود یابد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام از مصوبات سفر ریاست جمهوری گفت: از دیگر برنامه های مهم در دست اقدام می‌توان به راه اندازی پروژه های بیمارستانی، نوسازی بیمارستان ها و راه اندازی مرکز بیمارستانی سوختگی باب الحوائج که از اهمیت ویژه ای در شهر تهران برخوردار است، اشاره کرد.

دکتر توکلی در نهایت بر نقش دانشگاه‌ها در زمینه بین المللی سازی و ضرورت مشارکت آن‌ها در این زمینه تاکید کرد

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید