ژین تور در مسیر توسعه بازار تورهای گروهی آمادگی جذب سرمایه را دارد

ژین

به گزارش ریان، ژین تور فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ با تولید پادکست‌های روایی با هدف معرفی مناطق گردشگری ایران و انتقال حس و حال این مناطق آغاز کرد. در سال ۱۴۰۱، پس از بررسی دغدغه‌های فعالان محلی در بازار گردشگری مانند مجریان تورهای گروهی و لیدرهای محلی، و شناسایی پتانسیل‌های این بازار، فرآیند توسعه محصول برای پاسخگویی به نیازهای بازار  آغاز شد. با وجود محدودیت منابع، طراحی و توسعه محصول تا تابستان ۱۴۰۲ ادامه یافت و پلتفرم ژین تور با ارائه سرویس مارکت‌پلیس برای مجریان تورهای گروهی فعالیت خود را آغاز کرد. در ابتدا، تمرکز این پلتفرم بر ایجاد […]

به گزارش ریان، ژین تور فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ با تولید پادکست‌های روایی با هدف معرفی مناطق گردشگری ایران و انتقال حس و حال این مناطق آغاز کرد. در سال ۱۴۰۱، پس از بررسی دغدغه‌های فعالان محلی در بازار گردشگری مانند مجریان تورهای گروهی و لیدرهای محلی، و شناسایی پتانسیل‌های این بازار، فرآیند توسعه محصول برای پاسخگویی به نیازهای بازار  آغاز شد.

با وجود محدودیت منابع، طراحی و توسعه محصول تا تابستان ۱۴۰۲ ادامه یافت و پلتفرم ژین تور با ارائه سرویس مارکت‌پلیس برای مجریان تورهای گروهی فعالیت خود را آغاز کرد. در ابتدا، تمرکز این پلتفرم بر ایجاد تجربه موفق برای مجریان تور و تکمیل ظرفیت برنامه‌های طراحی‌شده بود. در ادامه، با افزایش تنوع تورها و همکاری با مجریان مختلف از جمله  آژآنس های دالاهو – آرند تور – امروز کجا بریم و… ، تلاش شد تجربه‌ای مطلوب برای کاربران فراهم شود و با همکاری با پلتفرم‌های پرداخت اقساطی و اعتباری، فرآیند پرداخت برای کاربران تسهیل شود.

ژین تور با رویکردی مبتنی بر سرمایه‌گذاری و توسعه بسترهایی که تجربه و درآمد خدمات‌دهندگان گردشگری را بهبود می‌بخشند و امکان مقیاس‌پذیری دارند، در حال حاضر خدمات خود را به بیش از ۵۰ هزار کاربر و ۳۰ مجری فعال در ماه ارائه می‌کند. این پلتفرم اکنون برای توسعه و گسترش بازار تورهای گروهی، آماده جذب  سرمایه گذاری می باشد.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید