نهضت توسعه بازارهای محلی میوه و ترهبار در محلههای پایتخت ادامه دارد
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران از تداوم نهضت توسعه بازارهای میوه و ترهبار محلی به ویژه در محلههای کم برخوردار پایتخت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختیاریزاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران در حاشیه جلسه با امیر شهرابی شهردار منطقه ۱۴ گفت: دسترسی آسان شهروندان به بازارهای میوه و ترهبار به عنوان یک زیر ساخت شهری از جمله اهداف بلند مدت سازمان در این دوره مدیریت شهری محسوب میشود.
وی با بیان اینکه در اجرای این اهداف محلههای کم برخوردار در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در اولویت هستند، ادامه داد: در نظر داریم نه تنها در محلههای کم برخوردار و مناطق جنوبی شهر، بلکه امکان دسترسی به بازارهای میوه و ترهبار را در تمامی مناطق ۲۲ گانه به عنوان یک امکان شهری و یکی از عوامل تأثیرگذار در توسعه شهری فراهم کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با اشاره به بازدید از زمینههای شهری جهت توسعه بازارهای محلی در منطقه ۱۴ بیان کرد: در دیداری که با امیر شهرابی شهردار منطقه ۱۴ داشتیم، در جریان بازدید از سطح منطقه ۳ زمین با هدف جانمایی ۳ بازار میوه و تره بار در منطقه بازدید شد.
وی یادآور شد: این زمینها در محلههای کرمان، خسروی و شهرک فیروزه در نظرگرفته شده است و با جانماییهای انجام شده به زودی ساخت بازار میوه و ترهبار در این محلهها آغاز میشود.
دیدگاهتان را بنویسید